Terug naar overzicht
Mag ik vragen met welka maatschappij je gevlogen hebt en of dat deze meeviel (prijs- en comfortgewijs)? Wij zouden ook héél graag gaan, maar de vleigtuigticketten zijn wel aan de dure kant...
sarah,bedankt voor de leuke tips! dat raften gaan we zeker doen!groetjes,
Hey Sarah,Bedankt voor de tips. Wij vertrekken 19 september naar Bali. We verblijven in Nusa Dua. We willen zeker Ubud ook bezoeken.We kijken er al erg naar uit!Een belangrijk vraagje:Hebben jullie je laten inenten tegen iets voor deze reis? Hebben jullie malariapillen genomen? Groetjes,Jenny
Hey Sarah,Zo te lezen heb je een mmoie reis gemaakt met leuke ervaringen.Wij vertrekken maandag 8 september naar bali voor 19 dagen/ 16 overnachitngen.Wij verblijven 3nachten in Ubud en de rest in 2 verschillende hotels in Sanur.Ivm inentingen ben ik ook nieuwsgierig het reisbureai raad alleen een inenting voor hepatitis aan groetjes ELine05/09/2008elintje2000&hotmail.com
Hoe heb je het weer er ervaren? Geen te drukkende warmte, te vochtig enzo want daar heb ik schrik voor.Nog tips voor paradijselijke stranden?5 dagen Ubud stond al in onze planning, dus je adresjes ginder kunnen we zeker gebruiken.
ik heb het normaal snel te warm, maar ik vond de warmte eigenlijk heel goed meevallen. Ze was draagbaar.ik heb het strand van seminyak gezien en persoonlijk vond ik het geen paradijslijk strand.Ik ben voor inentingen naar de dokter geweest en we hadden er geen nodig, ook geen malariapillen. o ja, monkey forest.. daar hebben we wel vlooienbeten aan overgehouden (denken we toch, 2 dagen jeuk gehad.. maar het was wel leuk!)Wij hebben gevlogen met qathay pacific met een tussenstop in hong kong en de tickets hebben ons 900 euro per persoon gekostqua comfort was het op de heenvlucht perfect in orde, op de terugvlucht serieuze technische problemen gehad, die ik jullie ga besparen of je krijgt schrik om te vliegen :/