Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bali: tips voor bruidjes

18-6-2008 7:27:35
Hela,

wij zijn net terug van bali en ik weet dat er veel bruidjes ook naar daar reizen na hun huwelijk.
vandaar wat tips:
- probeer een paar dagen in ubud door te brengen... dit is super mooi!
Je kan er raften (echt een aanrader), monkey forest bezoeken en tal van andere excursies
- als je liefhebber bent van lekker eten dan moet je zeker reserveren bij mosaic. wel best al per mail reserveren ruim op voorhand
- royal pita maha in ubud is een prachtig hotel, je hebt een villa met eigen zwembadje
- quad en buggy rijden, probeer dit te combineren met het raften als je een excursie vanaf de kust maakt. anders zit je te lang in de auto om alleen quad te rijden
- olifantenpark is ook hele leuke uitstap
- zit je in seminyak ga dan zeker naar: kudeta voor een cocktail, la lucciola voor het voortreffelijke eten, living room voor de gezelligheid en lekkere eten, la trattoria voor een goedkope pizza

- ga nooit in op bonnetjes die je krijgt omdat je zogezegd een reis gewonnen hebt, want dat is time sharing..
- neem zeker genoeg motilium en imodium mee
- taxi's zijn spotgoedkoop. Een auto huren is zelfmoord. Balinezen rijden als gekken
- excursie met duikboot is oke, echter niet geweldig... ik zou er geen dag aan verspillen
- hou je van uitgaan, neem dan eens een taxi naar kuta

als je nog vragen hebt... stel ze gerust

xx

sarah
17-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 457

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik18-6-2008 9:54:35

Mag ik vragen met welka maatschappij je gevlogen hebt en of dat deze meeviel (prijs- en comfortgewijs)? Wij zouden ook héél graag gaan, maar de vleigtuigticketten zijn wel aan de dure kant...

lies
5-7-2008
 Meld misbruik18-6-2008 10:17:43

sarah,
bedankt voor de leuke tips! dat raften gaan we zeker doen!

groetjes,

Jenny
12-9-2008
 Meld misbruik18-6-2008 10:18:15

Hey Sarah,

Bedankt voor de tips. Wij vertrekken 19 september naar Bali. We verblijven in Nusa Dua. We willen zeker Ubud ook bezoeken.We kijken er al erg naar uit!

Een belangrijk vraagje:
Hebben jullie je laten inenten tegen iets voor deze reis? Hebben jullie malariapillen genomen?

Groetjes,
Jenny

eline
5-9-2008
 Meld misbruik18-6-2008 12:28:22

Hey Sarah,

Zo te lezen heb je een mmoie reis gemaakt met leuke ervaringen.
Wij vertrekken maandag 8 september naar bali voor 19 dagen/ 16 overnachitngen.
Wij verblijven 3nachten in Ubud en de rest in 2 verschillende hotels in Sanur.

Ivm inentingen ben ik ook nieuwsgierig het reisbureai raad alleen een inenting voor hepatitis aan

groetjes ELine
05/09/2008
elintje2000&hotmail.com

Elke
9-8-2009
 Meld misbruik18-6-2008 12:42:44

Hoe heb je het weer er ervaren? Geen te drukkende warmte, te vochtig enzo want daar heb ik schrik voor.
Nog tips voor paradijselijke stranden?
5 dagen Ubud stond al in onze planning, dus je adresjes ginder kunnen we zeker gebruiken.

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik18-6-2008 14:51:27

ik heb het normaal snel te warm, maar ik vond de warmte eigenlijk heel goed meevallen. Ze was draagbaar.

ik heb het strand van seminyak gezien en persoonlijk vond ik het geen paradijslijk strand.

Ik ben voor inentingen naar de dokter geweest en we hadden er geen nodig, ook geen malariapillen.

o ja, monkey forest.. daar hebben we wel vlooienbeten aan overgehouden (denken we toch, 2 dagen jeuk gehad.. maar het was wel leuk!)

Wij hebben gevlogen met qathay pacific met een tussenstop in hong kong en de tickets hebben ons 900 euro per persoon gekost
qua comfort was het op de heenvlucht perfect in orde, op de terugvlucht serieuze technische problemen gehad, die ik jullie ga besparen of je krijgt schrik om te vliegen :/

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...