Terug naar overzicht
Ik kreeg ook geen enkele reactie, niet van Lauwers, met moeite van Blauwvoet en ook niet van feestbus.Uiteindelijk zijn we bij London Ceremony geraakt en daar krijg je snelle en goede feedback van.Veel succes nog!!!
Hoi SofieMijn zus heeft de bus gehad van bbc cars uit hoogstraten. Te vinden op het internet, best wel Eric telefoneren, heb je hem het snelst te pakken. Doe hem de groetjes als je moest bellen van de zusjes Inge en Kim.GroetjesKim
Heb je dan echt nix van reactie gekregen?In die eerste mail waren ze echt vriendelijk enz.. Maar nu helemaal niets meer..We willen echt hun bus omdat het perfect is wat we zoeken, maar ja..Als er iemand tips heeft, laat mr komen hé!LiefsSofie
HeyOok wij nemen de oldtimerbus van Lauwers, wij hebben eerst telefonisch contact gehad en zijn daaarna gewoon persoonlijk naar het bureau gestapt en zijn daar heel vriendelijk ontvangen (gelegen in het industriepark van Boechout). Lien nog 25 dagen!!
Hey,Wij hebben ook de bus van Lauwers. OP mail ook geen reactie gehad, maar toen we ernaar belden bleek dat ze ons al wel genoteerd hadden en dat het contract al opgemaakt was.Ik zou er dus maar even naar bellen en dan komt alles in orde!Succes!Karolien
Hoeveel kosten die bussen ongeveer? Ik vind enkel bussen die erg hoog geprijst zijn.Groetjes Annemarijn
Hoi,wij hebben ook gekozen voor de oldtimer bus van Lauwers en hadden net hetzelfde probleem! Wéken lang hebben wij gebeld voor het factuur zodat we onze voorschot konden betalen. Na ongeveer 1,5 maand hebben we ons dan eens echt kwaad gemaakt en dan was ze er binnen de week. De boodschap is dus, blijven bellen!! Zo lang ze er op onze trouwdag staat, is het goed! Het is in ieder geval een geweldige bus en de prijs is niet overdreven.Grtjs
Informeer maar eens even bij De Blauwvoet. De mails worden correct beantwoord. Het kan een paar dagen duren maar zeker geen maand. Mailadres : reinhilda@deblauwvoet.be Je komt dan bij Mevrouw Gevers terecht en zij handelt al de zaken af van de oldtimers. Je mag daar trouwens ook naar haar bussen gaan kijken. Je wordt er altijd heel goed ontvangen.
Hey Sofie,ik heb net hetzelfde voorgehad bij Lauwers.Kheb dan contact opgenomen met de blauwvoet in balen.De bussen daar zijn super én hele lieve mensen
Beste Annemarijn,De bussen van de Blauwvoet worden verhuurt voor een vaste prijs per ceremonie.Er worden geen extra km en/of uren aangerekend. Neem even contact met hen op en vraag een offerte.