Nu Online
Momenteel zijn er 7 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bus Reizen Lauwers

17-6-2008 14:44:23
Hallo,

Nog mensen die de oldtimerbus van reizen Lauwers gebruiken op hun trouw?

Krijgen jullie snel reactie? Ik had 'n eerste mailtje 'n maandje terug gestuurd en reactie gekregen.
Maar op mn mailtje van 3 weken (!!) geleden krijg ik maar geen antwoord.

Heeft er iemand ervaringen met hen?

Liefs,
Sofie
12/09/2009

Sofie
12-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1374

marina
16-5-2009
 Meld misbruik17-6-2008 15:04:50

Ik kreeg ook geen enkele reactie, niet van Lauwers, met moeite van Blauwvoet en ook niet van feestbus.
Uiteindelijk zijn we bij London Ceremony geraakt en daar krijg je snelle en goede feedback van.

Veel succes nog!!!

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik17-6-2008 15:07:45

Hoi Sofie

Mijn zus heeft de bus gehad van bbc cars uit hoogstraten. Te vinden op het internet, best wel Eric telefoneren, heb je hem het snelst te pakken. Doe hem de groetjes als je moest bellen van de zusjes Inge en Kim.
Groetjes
Kim

Sofie
12-9-2009
 Meld misbruik17-6-2008 15:19:42

Heb je dan echt nix van reactie gekregen?

In die eerste mail waren ze echt vriendelijk enz.. Maar nu helemaal niets meer..

We willen echt hun bus omdat het perfect is wat we zoeken, maar ja..

Als er iemand tips heeft, laat mr komen hé!

Liefs
Sofie

Lien
19-9-2008
 Meld misbruik17-6-2008 15:55:10

Hey

Ook wij nemen de oldtimerbus van Lauwers, wij hebben eerst telefonisch contact gehad en zijn daaarna gewoon persoonlijk naar het bureau gestapt en zijn daar heel vriendelijk ontvangen (gelegen in het industriepark van Boechout).

Lien
nog 25 dagen!!

Karolien
19-7-2008
 Meld misbruik17-6-2008 18:45:23

Hey,

Wij hebben ook de bus van Lauwers. OP mail ook geen reactie gehad, maar toen we ernaar belden bleek dat ze ons al wel genoteerd hadden en dat het contract al opgemaakt was.
Ik zou er dus maar even naar bellen en dan komt alles in orde!
Succes!
Karolien

Annemarijn

Meld misbruik17-6-2008 21:27:16

Hoeveel kosten die bussen ongeveer? Ik vind enkel bussen die erg hoog geprijst zijn.

Groetjes Annemarijn

Kim
20-9-2008
 Meld misbruik18-6-2008 20:56:23

Hoi,

wij hebben ook gekozen voor de oldtimer bus van Lauwers en hadden net hetzelfde probleem! Wéken lang hebben wij gebeld voor het factuur zodat we onze voorschot konden betalen. Na ongeveer 1,5 maand hebben we ons dan eens echt kwaad gemaakt en dan was ze er binnen de week. De boodschap is dus, blijven bellen!! Zo lang ze er op onze trouwdag staat, is het goed! Het is in ieder geval een geweldige bus en de prijs is niet overdreven.

Grtjs

reinhilda

Meld misbruik19-6-2008 21:43:14

Informeer maar eens even bij De Blauwvoet. De mails worden correct beantwoord. Het kan een paar dagen duren maar zeker geen maand. Mailadres : reinhilda@deblauwvoet.be
Je komt dan bij Mevrouw Gevers terecht en zij handelt al de zaken af van de oldtimers. Je mag daar trouwens ook naar haar bussen gaan kijken. Je wordt er altijd heel goed ontvangen.

J.
9-8-2008
 Meld misbruik20-6-2008 0:33:12

Hey Sofie,

ik heb net hetzelfde voorgehad bij Lauwers.
Kheb dan contact opgenomen met de blauwvoet in balen.
De bussen daar zijn super én hele lieve mensen

reinhilda

Meld misbruik27-6-2008 20:31:30

Beste Annemarijn,

De bussen van de Blauwvoet worden verhuurt voor een vaste prijs per ceremonie.
Er worden geen extra km en/of uren aangerekend. Neem even contact met hen op en vraag een offerte.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...