Nu Online
Momenteel zijn er 47 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

weddingplanner

  16-6-2008 22:37:56
Dag Dames,

Graag had ik eventjes gepolst of iemand van jullie ervaring had met een Weddingplanner?
Mijn vriend en ikzelf werken beiden fulltime en we hebben nog een eigen zaakje in bijberoep, dus bitter weinig vrije tijd :s

groetjes,
Charlotte

charlotte
6-7-2018
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1057


betsy
6-6-2008
 Meld misbruik16-6-2008 23:24:00

hoi charlotte,
wij hebben zelf ook een heel druk leventje en namen ook een weddingplanner onder de arm...tot we de rekening onder de neus kregen...echte geldklopperij...geloof me...
neem u een goede ceremoniemeester onder de arm en alles gaat vanzelf...
veel succes!!!
reeds tien daagjes gehuwd!!!



Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik17-6-2008 0:08:18

Hoi,

wij hebben ook eens informatie gevraagd..

3000 euro vroeg ze voor een 'full option", dat wil omvat: voorbereidingen + aanwezigheid op de dag zelf.

Bovendien vond ik dat ik leukere ideeën had dan haar :-)...

Groetjes
Ilka



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik17-6-2008 7:52:46

zeg betsy, kunnen wij ons niet presenteren als weddingplanners? we kennen er intussen wel alles van he?

denk ik het alleen maar? of ben jij ook in een zwart gat gevallen na uw trouw?



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik17-6-2008 7:57:13

nu eventjes serieus: het plannen van een bruiloft neemt echt wel veel tijd in beslag.
Als je de puntjes op de I wil toch zeker.
Maar ik ben ook zelfstandige, mijn vriend heeft een gewoon beroep en is muzikant in bijberoep en we hebben een kindje.
Het is ons alleszins gelukt.
Maar nogmaals: ik was er echt heel veel tijd mee kwijt, maar ik doe het ook echt graag...

Ik heb zelfs al overwogen om weddingplanner te worden, maar heb al gehoord dat die 30% vragen van alles wat je besteld. En dat vind ik dus echt geldklopperij. (ook op feestzaal die je vb al zelf hebt vastgelegd... en dat tikt lekker aan he)



charlotte
6-7-2018
 Meld misbruik17-6-2008 8:48:36

Bedankt voor de reacties allemaal :)
hmm, blijkbaar is dit inderdaad echt wel duurder dan ik dacht. 30% is echt wel heel veel. Ik had even op internet zitten neuzen, maar natuurlijk geven die weddingplanners hun prijzen niet zomaar vrij op internet... Trouwens zoveel blijken er nog niet te zijn in België ofwel zitten die goed verborgen :)

Wat betreft voorbereiding en planning staan wij nog nergens. Ik werd pas een paar dagen geleden ten huwelijk gevraagd door mijn allerliefste, dus we moeten zelfs nog een datum uitzoeken... spannend.



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik17-6-2008 9:32:02

er was hier ooit een meisje die super enthousiast was over haar weddingplanner.
bij alles wat ze schreef zei ze
'schakel xx in want die zijn fantastisch'

volgens mij was dat de weddingplanner zelf...

als je hulp nodig hebt, je weet me te vinden? ik doe dat echt graag en zit in een na-huwelijkse depressie. ben dan maar begonnen met het verjaardagsfeestje van mijn zoontje, maar dat schiet ook niet echt op he

succes



betsy
6-6-2008
 Meld misbruik17-6-2008 10:43:10

hoi hoi,

wel...die persoon waar ze 30 percent aan vroegen was ik dus...
seg sarah!!! een depressie??? ik leef gewoon op wolkjes momenteel en hoop dat nog lang te mogen voelen hoor!!! wat is er aan de hand meid??? je hebt mn e-mailadres toch...stort je hartje maar uit!!!
dikke kus aan iedereen!



Mieke
1-8-2008
 Meld misbruik17-6-2008 16:22:08

Hoi Charlotte

Wij hebben een weddingplanner onder de arm genomen. Ik weet niet van welke regio je bent... Weddings and fun heet het bedrijf van Carlos De Waeghe. Bestaan nu 1 jaar.
We zijn zeer tevreden want hij heeft veel opzoekingen gedaan en voorstellen en zal de dag zelf ook alles in goede banen leiden. Voor ons dus geen zorgen!! De prijzen die hieronder werden vermeld zijn schandalig duur. Wij komen toe met 1/3.

Veel succes.
Mieke
nog 45 dagen te gaan



Nathalie
23-8-2008
 Meld misbruik17-6-2008 19:13:49

Hey,

Wij hebben een weddingplanner, de merrymakers. Bij het eerste gesprek bepaal je zelf wat je graag zou willen dat zij doen, wat je zelf zal doen en dan maken zijn een offerte op die zeker en vast niet bindend is! Ik denk dat het wel eens interessant is om af te spreken, dan heb je alvast een idee!

Groetjes,

Nathalie



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik17-6-2008 20:30:08

betsyke... gene paniek... ik vond dat trouwgedoe alleen zo plezant, dat ik nu precies niet meer weet wat doen.

haha... werken zou een goede optie zijn, maar pfff daar heb ik dan precies ook niet veel zin in




Anne

 Meld misbruik18-6-2008 11:24:20

Dag charlotte,

Wij hebben Eveline van Dream Event in dienst genomen omdat we heel drukke mensen zijn met weinig tijd en vlug willen trouwen leek het ons een goed idee om weddingplanner in te schakelen.
Ons eerste gesprek verliep ontspannen en vol met tips.
Je weet wat je aan haar hebt en van alles wat ze doet houdt ze ons op de hoogte.
Zelf plan ik mijn trouw niet en toch ben ik langs deze weg er nauw bij betrokken zonder zelf iets hoeven te doen.
Wij betalen haar 10% van het budget voor de dingen die zij doet. Wij hadden al een fotograaf, dus moet zij daar niets van hebben. Dankzij het draaiboek blijft iedereen op de hoogte.
Moest ik opnieuw moeten kiezen zouden we haar zeker terug in dienst nemen.
haar nummer is 0494/789980.

Vele groeten,
Ann



charlotte
6-7-2018
 Meld misbruik18-6-2008 13:13:40

Hartelijk dank, dames, voor jullie reacties. 10% lijkt mij ook al een redelijker bedrag voor het werk dat zij erin steken.
Hoe verloopt zo'n eerste gesprek juist? Wat wordt daarin allemaal uitgelegd? en moet je zelf al jouw ideeën reeds klaarhebben?



Tom

 Meld misbruik19-6-2008 10:29:14

Dag Charlotte

Ik kan je ook Dream Event warm aanbevelen. Als free-lance muzikant werkte ik al een paar keer samen met Eveline en alles lijkt me telkens perfect georganiseerd: duidelijke planning en afspraken.

Groetjes,
Tom



Anne

 Meld misbruik19-6-2008 12:35:49

Dag Charlotte,

Ons eerste gesprek met Eveline was een kennismaking waarin we haar vertelde wat we willen voor onze trouw en toen heeft zij uitgelegd wat de mogelijkheden waren en wat we voor elkaar konden betekenen. Ofwel klikt of niet, je moet dat op het moment zelf aanvoelen.

Vele groetjes,
Ann


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...