Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ betsy

16-6-2008 22:12:45
he meid hoe is het gehuwde leven ik mis je hier wel hoor.
groetjes sylvia
mail maar als je zin hebt sylvia-piessens@hotmail.com

sylvia
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 325

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik16-6-2008 23:10:37

hoi sylvia!!!!
amai dit is leuk te horen!!!
ik had zoiets van...ik hoor hier niet meer thuis...
iedereen is bezig met voorbereidingen...
misschien heb ik stiekem wel wat heimwee naar die tijd...
t'is voor ons allemaal achter de rug...we genieten nog steeds van onze dag maar toch mis ik wel het forum ...
kom dikwijls kijken hoe het zit met de andere bruidjes...maar ben er zelf van bewust dat dit forum voor bruidjes in spé is...
wanneer huwen jullie alweer?
dikke kus!!!
reeds 10 daagjes gehuwd!!!!

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik16-6-2008 23:17:15

betsy ik heb nog heel wat dagen te gaan 9 mei 2009 maar ik heb nu al vlinders in mijn buik gek he, misschien komt het omdat ik er al enkele jaren van droom, om eerlijk te zijn van als ik een jaar of 10 was en met 17-18 zovan ik trouw nooit maar de laatste jaren met mijn schatteke is het wel extreem, je begrijpt dus super opgewonden.
ach van mij mag je steeds weerkomen ze ik vond het altijd grappig, leuk en aangenaam als je hier je ding komt doen.
geniet er maar tenvolle van, van het gehuwde leventje he.
groetjes sylvia

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik16-6-2008 23:20:44

hoi sylvia,
kwas net gaan kijken en kwam er achter dat je 9 mei in het huwelijksbootje stapte en waarschijlijk met de goede herder...echt een aanrader hoor!!! iedereen die aanwezig was in onze viering spreekt er nog over...hoe prachtig en persoonlijk hij de viering heeft geleid... als je iets wil vragen of als ik je ergens mee kan helpen...mag je me steeds mailen hoor
perrybetsy@telenet.be
dikke dikke kus!!!

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik16-6-2008 23:29:31

betsy, inderdaad dat ben ik.
ja wij kijken er naar uit vanaf november hebben we weer contact met de goede herder, moet het alleen nog altijd bevestigen omdat onze plannen een beetje verandert zijn, de plannen van een tent hebben we laten varen was een gekkenwerk, maar we willen nog altijd wel onder de sterren trouwen we hebben wel al een plaatske gevonden en staat onder optie maar het is niet zo heel groot met gevolg snoeien in de gastenlijst, maar het is er ontzettend mooi, dus je verstaat het dilema.
groetjes sylvia

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik16-6-2008 23:38:59

kzal je enkele fottotje doorsturen van onze dag!!!

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik16-6-2008 23:41:49

super doe maar kijk er al naar uit na je verslagje waar ik ook al met tranen zat, ben echt super emo. door al dat trouw.... maar het is ook allemaal zo schoon he

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik16-6-2008 23:52:22

t'is inderdaad allemaal mooi...de fotookes die ik net doorstuurde zijn wel door familieleden genomen...op mn fotograaf wacht ik nog...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...