Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

foto bedankjes

16-6-2008 22:03:11
hallo,
wij trouwen op 19 juli.
wijhadden al een fotograaf gereserveerd voor 750 euro met alles in. maar ik wil de avond zelf zo een foto als bedankje aan de mensen mee geven maar nu zegt onze fotograaf dat dat voor hun nie mogelijk is om te doen. ik heb al naar ander gebeld en die dat allemaal wel voor diezelfde avond.maar kosten wel 1200 euro voor alles. ik wil graag een andere fotograaf nemen maar mijn verloofde is er niet voor te vinden vind dat veel te duur.nu weet ik het natuurlijk nie he wat ik moet doen.ik wil graag een foto de avond zelf afgeven en niet terna opsturen!geven jullie mij raad?
alvast bedankt

Kirsten
19-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 623

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik16-6-2008 23:24:44

hallo,
natuurlijk is het fijner om ze op de avond zelf te gevem maar ik vindt die extra 450€ wel veel geld, en zou ze dan toch maar opsturen.
maar he als je op geld niet moet zein.
een ander argument kan zijn waarom zoveel extra betalen als je weet dat hoe mooi deze foto ook mag zijn hij waarschijnlijk in de vuilbak zal landen vroeg of laat, klinkt hard maar is realiteit, sorry.
groetjes sylvia

Erwin

Meld misbruik17-6-2008 7:28:29

organiseer het zelf!
vraag aan je fotograaf of hij je de dag zelf een foto kan geven digitaal. normaal moet dat wel lukken.
vraag vrienden om ermee naar een winkel met 1 uur service te gaan. En je hebt het voor geen geld.
Als de fotograaf alleen werkt kan hij onmogelijk weg van je bruiloft en moet hij een 2de persoon inschakelen kost het hem ook veel te veel. Dus ik denk dat hij hiermee wel kan instemmen.
voor meer info kan je me contacteren.
info@eluso.be

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik17-6-2008 12:46:39

hoi,
waar trouwen jullie? Wij hebben een fotograaf van Genk, nl Digifot en wij betalen € 690 (alles in) inclusief 80 dankkaarten (dus een foto met danktekst) op het avondfeest geleverd. Je kon zelfs kiezen uit kleur of sepia. Kijk maar eens op hun website www.digifot.be
groetjes
Kim
02/08/08

Kirsten
19-7-2008
 Meld misbruik17-6-2008 13:23:12

hallo Kim,
wij trouwen in borgloon.Zou die fotograaf de verplaatsing willen doen? heb je daar al veel goede reactie's van gehoord?
alvast bedankt voor de tip!!!
groetjes

Kim
2-5-2008
 Meld misbruik18-6-2008 14:19:53

als je de bedankfoto's afgeeft op de dag zelf, heb je veel kans dat deze niet of gekreukeld bij de mensen thuis arriveren! Niets erger dan op je feest dan overal die (toch niet supergoedkope) foto's te zien rondslingeren! Bovendien is het fijn om het drie weken later op te sturen en dan nog eens te mogen horen "amai, je was toch mooi" :).
groetjes

Kim
2-5-2008
 Meld misbruik18-6-2008 14:20:45

oei, eventjes voor de duidelijkheid: ik ben een andere Kim dan de Kim van de fotograaf :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...