Terug naar overzicht
Wij huwen ook in mei volgend jaar. Maar dan wel de 8ste.Wij hebben allebei onze broer gekozen. Dat is familie en dan weet je zeker dat ze niet afzeggen. Onze broers vonden het allebei een grote eer om gevraagd te worden. Dus wie weet eventuele broers of zussen bij jullie.Ik hoop dat je er een beetje uitkomt.Groetjes Mandywww.joost-mandy.bruiloftsite.nl
Ik dacht ook van mijn zus te vragen en mijn vriend zou zijn broer vragen. Jij hebt hen al gevraagd?
Wij trouwen ook 30 mei volgend jaar, we hebben de getuigen afgelopen vrijdag gevraagd, goede vrienden van ons. We hebben geen heel grote familie en we vinden dat de broers en zussen al een taak vervullen namelijk die van broer en zus. Daarom hebben we bewust onze beste vrienden gekozen. Die waren trouwens erg vereerd.
Hallo, wij trouwen ook volgend jaar in mei de 9de, ik heb ook mijn broertje gevraagd gisteren, ik was het ook bij zijn huwelijk, mijn partner heeft geen broer of zus maar hij neemt zij nicht waar hij mee opgegroeid maar haar moet hij nog wel even vragen, wij hebben bewust familie genomen omdat je die nooit echt verliest familie blijf je altijd willen of niet, vriendschap kan verwateren of uiteengroeien en en en ...grtz sylvia je vraagt het dus wanneer jij wil!
Wij trouwen op 30 mei en hebben nu onze getuigen gevraagd. We hebben beide onze vaders op vaderdag gevraagd en dan heeft mijn vriend ook nog zijn broer gevraagd even geleden. Normaal is het termijn 11 maanden of langer. Dus we zijn op tijd :-)Groetjes, Sarahwww.30mei2009.bruiloftsite.nl
Wij huwen in augustus en hebben ongeveer een jaartje geleden onze getuigen gevraagd. Maar ik denk dat het ruim voldoende is om de getuigen enkele maanden op voorhand te vragen. Mijn vriend heeft zijn oudste broer gevraagd, want daar heeft hij een goede band mee. Ikzelf heb een vriendin gevraagd, die ik volledig vertrouw, en die ons als koppel ook goed kent. Ik heb wel een broer, maar heb er geen zo'n goede band mee. Veel succes, Lien
bedankt voor al jullie reacties. Ja, het is toch belangrijk dat je een goede band hebt met je getuige.