Nu Online
Momenteel zijn er 10 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwen op een boot

16-6-2008 21:20:12
Hallo,

mijn man is gefascineerd door schepen en boten en we zouden graag daarop trouwen. Voor het avondfeest rekenen we op ongeveer 100 gasten. De schepen die ik mooi vind, zijn meestal vor veel grotere feesten. Weten jullie soms romantische boten als feestlocatie? Wat is ongeveer de huurprijs? Is 4000 genoeg voor de kosten (zonder eten)?

Bedankt!!!

syl
13-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1340

Heidi
2-8-2008
 Meld misbruik16-6-2008 21:25:31

Hallo Syl,

Proficiat met jullie huwelijk.

Wij trouwen namelijk op een boot en zitten tussen de 90 a 100 gasten.
Wij trouwen 2/8/8 In Antwerpen en Jullie,

Voor meer informatie kun je mij mailen
heidigermeys@hotmail.com

J.
9-8-2008
 Meld misbruik16-6-2008 22:14:15

Hey Syl,

de festina lente ligt in antwerpen en is op zich geschikt voor 100 personen of meer zelf, maar dan zit je wel op 2 verdiepen.
Wij wilden dit zelf ook eerst doen, maar we vonden het uiteindelijk nogal duur uitkomen, want de boot op zich is nogal kaal en als je hem dan wil aankleden ben je al heel veel centen kwijt. Wij vonden het belangrijker om die centen in eten te investeren...
Vooral in de zomer is de festina een mooie boot, omdat je een loungedek hebt, maar ja, als het slecht weer is...
Veel hangt er ook van af of je wilt uitvaren of niet.

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik16-6-2008 22:20:31

hallo,
ga eens kijken bij www.rivertours.be
en bij www. riverstar.be een traiteur die met deze samen werkt is bv. Bauwmans www.bauwmans.be er zijn verschillende boten en in verschillende prijsklassen en de traiteur is bangelijk goed.
sylvia

Heidi
2-8-2008
 Meld misbruik16-6-2008 22:50:49

Hey J

Wij trouwen op de festina Lenta op 2/8/8

Hij ligt vlak voor onze deur in Antwerpen

Heidi
2-8-2008
 Meld misbruik16-6-2008 22:50:51

Hey J

Wij trouwen op de festina Lenta op 2/8/8

Hij ligt vlak voor onze deur in Antwerpen

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik17-6-2008 7:58:35

vaak liggen er in nederland ook mooie boten...

waarom neem je geen boot met catering in? dan zit je toch met een lagere huurprijs? of vergis ik mij daarin?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...