Terug naar overzicht
Hallo Syl,Proficiat met jullie huwelijk.Wij trouwen namelijk op een boot en zitten tussen de 90 a 100 gasten.Wij trouwen 2/8/8 In Antwerpen en Jullie,Voor meer informatie kun je mij mailenheidigermeys@hotmail.com
Hey Syl,de festina lente ligt in antwerpen en is op zich geschikt voor 100 personen of meer zelf, maar dan zit je wel op 2 verdiepen.Wij wilden dit zelf ook eerst doen, maar we vonden het uiteindelijk nogal duur uitkomen, want de boot op zich is nogal kaal en als je hem dan wil aankleden ben je al heel veel centen kwijt. Wij vonden het belangrijker om die centen in eten te investeren...Vooral in de zomer is de festina een mooie boot, omdat je een loungedek hebt, maar ja, als het slecht weer is...Veel hangt er ook van af of je wilt uitvaren of niet.
hallo,ga eens kijken bij www.rivertours.be en bij www. riverstar.be een traiteur die met deze samen werkt is bv. Bauwmans www.bauwmans.be er zijn verschillende boten en in verschillende prijsklassen en de traiteur is bangelijk goed.sylvia
Hey J Wij trouwen op de festina Lenta op 2/8/8Hij ligt vlak voor onze deur in Antwerpen
vaak liggen er in nederland ook mooie boten...waarom neem je geen boot met catering in? dan zit je toch met een lagere huurprijs? of vergis ik mij daarin?