Terug naar overzicht
Hey Vanessa,Ik trouw een weekje na U en geloof me, ik kan nu al niet meer normaal functioneren.Last van de zenuwen op mijn maagje, hoofdpijnen slapeloze nachten! enz.... en vooral ruzie maken...Ergens ben ik wel blij dat mijn getuige voor mij geen vrijgezellenavond voorzien heeft, want dat had er overgeweest.Relaxen en ga eens naar zo'n ontspanningscentra( Sauna ) zo'n arragement kun je al voor een 75 per persoon doen. Ga met uw hartsvriendin ofzo... Dat lukt hoor:-)Groetjes van een andere zenuwachtige bruid.xx
hoi toekomstige bruidjes,wij zijn tien dagen geleden gehuwd en geloof me...ik ging dood vd stress...maar eerlijk gezegd is dat nergens voor nodig! alles loopt vanzelf...geniet van jullie dag!!! die raad hebben ze mij ook gegeven geloof me...tis echt de mooiste dag van je leven!!! wij genieten nog steeds na...ik krijg nog tranen in mn ogen als ik aan al die mooie momenten denk...tis gewoon zaaaaaaaaalig!!!veel succes
Hey Vanessa, Wij trouwen zaterdag 21 juni...En amai, ik heb al wa stres gehad, maar deze week gaat t beter! Ben wel op voorhand anti-stress druppeltjes gaan kopen voor op de dag zelf. (vooral voor het kerkelijkke huwelijk ben ik heel zenuwachtig)Veel succeshet is een troost dat ik die dag niet alleen zal zijn met zenuwtjes...Ilse
Hey meidenwij trouwen ook op 21 juni. hoewel iedereen constant komt vragen of het nog gaat en of ik niet zenuwachtig ben of twijfels heb, voel ik mij kiplekker.De laatste maanden zijn enorm druk geweest en vanaf deze week wordt het iets rustiger waardoor het echt relax is hier...er is ook geen enkele reden om je in te stressen hé.Groetjesellen
Hallo,ja ja ook bij ons staan er vandaag nog maar 4 dagen op de teller. We zijn nog steeds met vanalles en nog wat bezig. Maar ik blijf tamelijk rustig onder alles. Ik hoop dat zaterdag ook te zijn.Groetjes en een fijne dag gewenst!