Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trakteren collega's

16-6-2008 13:02:12
Omdat we moeilijk iedere collega met partner (in totaal zo'n 120 man) kunnen uitnodigen, had ik graag getrakteerd na m'n verlof.
Ik dacht eerst om een yskar te laten komen, maar dat heeft een collega pas gedaan om z'n scheiding te vieren (!).
Taart is er hier om de haverklap en ik heb, samen met 2 collega's, pas met een ontbijt getrakteerd voor onze verjaardag.
Heeft iemand nog andere leuke en niet te dure ideetjes?

Tamara

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 464

Ans

Meld misbruik16-6-2008 13:04:29

Misschien een leuk idee om Boogie Bodies in te huren en alle collega's een eigen videoclip te laten opnemen. Informeer even bij ans@abtproducts.nl

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik16-6-2008 13:30:12

Ik heb twee manden gevuld met alles van côte d'ôr dingen: mignonettes, muisjes... Was samen 50 euro kwijt (was grote promotie in colruyt). Het was misschien niet extravagant maar toch een leuke attentie :-)

miek
21-3-2009
 Meld misbruik16-6-2008 13:53:53

ipv een ijsjeskar een frietjes-kar, bestaat ook en is eens iets anders (en iedereen lust wel een frietje s middags?!)

annelies

Meld misbruik17-6-2008 13:20:32

Wij hebben voor het geboortefeest van ons dochtertje iemand wafels laten komen bakken.
Veel leuke reacties gekregen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...