Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkleed die van China komt-->450 euro

16-6-2008 12:52:23
Hallo bruidjes, ik trouw volgend jaar in augustus. Ik heb al enkele winkels gedaan en elke keer vond ik de kleedjes wel schoon, maar of er ontbrak iets ofwel was er iets te veel...er was iedere keer een "maar"!
Opeens zag ik in moeskroen (winkel jean christy) in de etalage een heel mooi droomkleedje hangen met echt een waaw effect! Het is inderdaad nog lang en ik had gedacht op de nieuwe collectie te wachten, maar dat kleed is in china gemaakt en daardoor ook veel goedkoper. Ik verschoot van de prijs: maar 450 euro!!!
Wat zouden jullie doen als dat echt uw ding is? (het ziet eruit als een normaal duur trouwkleed) Nu al reeds bestellen (want anders is dat kleedje al weg of wachten op de nieuwe collectie?

Liesbet
22-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 830

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik16-6-2008 13:22:56

Hallo,
als je echt je droomkleedje hebt gevonden moet je er natuurlijk voor gaan.
maar wat betreft van china moet je wel kijken of het goed is van kwaliteit en of het niet super synthetisch is en je er niet verloren in gaat zweten, maarf als het allemaal in orde is zou ik er zeker voor gaan.
grtz sylvia

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik17-6-2008 10:26:04

een kleed met een waauw effect kom je niet te dikwijls tegen.
Dus ik zou zeker niet wachten als dit jou het perfecte kleed lijkt.

Ik wil wel even dit kwijt: pas op met kleedje te kopen die je niet hebt aangehad.
Ik heb enkele prachtige kleedjes aangehad die uiteindelijk echt niet mooi waren op mijn lichaam. Dan krijg je een bruid die een mooi kleed aan heeft, maar geen mooie bruid, als je snapt wat ik bedoel.
€450 is idd niet veel, maar bekijk de nadelen ook. Je hebt dan geen dicht aanspreekpunt mocht er iets misgaan natuurlijk... en de retouches?

Liesbet
22-8-2009
 Meld misbruik17-6-2008 10:41:14

Hallo Liesbeth, dank u voor uw reactie.
Ik weet wat je bedoelt, ik had al lang een kleed in mijn gedachten, ik deed het dan aan en ik was er lelijk mee. :-))
Dat kleedje uit de etalage heb ik gepast en ik sta er stalend mee! Wel veel pareltjes, maar ik zie dat ook graag. De winkel besteld het kleed en verzorgt dan de nodige retouches, de winkelierster is een ervaren (iets oudere vrouw) madam die weet van aanpakken. kzal het vnv gaan bestellen.:-))
mvg Liesbet 22.08.2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...