Terug naar overzicht
wij hadden kinderanimatie voor een hele dag, een springkasteel, kinderparadijs, chocoladefontein,...er waren wel een stuk of 12 kindjes. wij hebben ons zoontje van de hele dag niet gezien of gehoord en is tot het einde gebleven. we hadden wel een bedje meesucces
Hey karen,wij hebben ook al een dochtertje,ze is net 3 jaar geworden,en over 5 weken trouwen we.op zich zijn er mensen genoeg die haar in het oog houden,daar maak ik me dan ook nie veel zorgen over.Als ze s'avonds te moe wordt gaat ze naar huis met de onthaalmoeder,daar mag ze dan ook blijven slapen.Om haar echt bij de trouw te bertrekken gaan zij in de kerk als wij de ringen wisselen,ook een ring(etje) krijgen,ze is zelfs mee gaan kiezen.Ze brengt de ringen ook naar voor in de kerk.En op de receptie is er een ballonnenplooier voorzien,omdat er dan nog een paar kindjes gaan zijn.Grtz sarah
hey karen,Wij heben 2 kindjes en we trouwen over 39 dagen .Onze oudste is 7 en de kleinste zal 2,5 jaar zijn. Om ze erbij te betrekken laten we de oudste de ringen dragen en de kleinste die is voor alles nog wat te klein maar ik denk dat hij geen aandacht zal tekort hebben , er zijn er genoeg die voor hem gaan kijken die dag.Ik denk dat hij zo lang mogelijk zal blijven we nemen een bedje mee en als hij te moe word kan hij slapen maar denk niet dat hij vlug zal willen slapen.Groetjes Natacha25/07/2008
Hallo,Wij trouwen binnen 2 weken. Ons zoontje is bijna 3. We weten dat hij een tamelijk energiek baasje is, dus hebben we ervoor gezorgd dat hij samen met zijn nichtje en neefje bruidskindje is. Zo heeft hij zijn speelkameraadjes de ganse dag bij zich. Hij mag in de kerk de ringen komen brengen. Qua oppas maak ik mij geen zorgen er zijn idd genoeg mensen die zich met hem zullen of willen bezighouden. Na de kerk gaan we al naar onze feestzaal, daar krijgen de bruidskindjes van ons een speelgoedje waar ze onmiddellijk mee kunnen spelen. Kwestie van ook een cadeautje te krijgen. Voorts zullen ze genoeg plezier beleven aan elkaar. Hoop ik!!
Hoi,We zijn dit weekend getrouwd en hebben een kindje van 2,5. Voor de rest waren er geen jong/kleine kinderen bij. We hebben een nannie ingeschakeld om een ganse dag mee te gaan en om hem in het oog te houden en ermee te spelen. Onze spruit hadden we ook verteld dat er feest was en hij is wonderbaarlijk heel flink geweest de ganse dag en geen kuren gehad. Hij liep wel rond in de kerk met de nannie in zijn kielzog maar dit was geen probleem. sMiddags zijn we bewust gaan eten in de plaatselijke Kinderboerderij met binnen en buitenspeeltuin. Zaterdag waren er wat fikse buien dus kon hij toch zijn energie binnen kwijt. s'Avond en snachts hadden we een andere babysit.
Hallo, Wij zijn dit weekend getrouwd. Wij hebben een dochter van 2 jaar. Het deed mij echt wel iets dat je kind dit kan meemaken. Al beseft ze zich er mss later niet zo erg veel van. Maar als je dan later naar de foto's en dvd s kijkt is het echt wel lachen denk ik. Wij hadden de buren van mijn schoonzus waar ze kon blijven slapen...daar komt ze vaak. Op het feest zelf heb ik mij niet moeten drukmaken over waar ze was want iedereen hield hen met haar bezig. Er waren trouwens nog andere kids. Veel succes en tis echt mooi als je kindje de ringen kan brengen... mijn man kreeg de tranen in zijn ogen....;)