Nu Online
Momenteel zijn er 108 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

karikaturist of sneltekenaar

15-6-2008 20:53:08
Hallo allemaal, wij zijn op zoek voor een karikaturist/sneltekenaar voor op ons feest enkele familieleden en gasten te tekenen. we willen graag iets origineels doen...maar hebben tot op heden nog geen reacties terug gehad op de emails die we verzonden hebben. kent iemand een sneltekenaar regio limburg? groetjes, An

An

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 743

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik15-6-2008 21:41:27

hallo An,
Wij hebben ook al met dit idee gespeeld en hierover al info ontvangen van www.vak-artiestenbureau.be zij vertegenwoordigen verschillende tekennaars en dergelijke je kan daar eens kijken maar als je de prijslijst wil want die moet je dan weer extra aanvragen, en dat duurt ook even, laat het me dan weten dan mail ik hem je wel even door. Sylvia-piessens@hotmail.com
groetjes sylvia

Annelies
13-6-2009
 Meld misbruik15-6-2008 23:02:19

ik heb eens op een website een advertensie gezien van bob vincke. je kan hem via mail bereiken en heb al eens prijs gevrragd:
prijs is normaal 100 Euro per uur met een minimum van 3 uur plus BTW(21%)plus kilometervergoeding(0,2940 Euro)
Per uur worden er 10 karikaturen afgewerkt,op een positieve manier.Het is altijd beter van enkele maanden vooraf te boeken gezien hij het zeer druk heb!
bob@casinno.be

groetjes annelies!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...