Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help mijn trouwkleed

15-6-2008 11:00:49
hallo iedereen
ik trouw op 22/8/2008 dat is dus niet meer lang meer .ik heb mijn trouwkleedje gekocht van een vorige collectie en heb die dus al thuis hangen van januarie 2008 en ik vorige maand nog eens gekeken en wat zie ik op het bovenste gedeelte van mijn kleed dat er een zwart plekje is meer naar de grijse kant zo, ik weet nu niet wat ik nu moet doen naar de droogkuis durf ik niet omdat er pareltjes opgenaait zijn .en zoveel tijd is er niet meer.de meeste mensen zeggen tegen mij dat ik het zo moet laten omdat je het van ver niet ziet ,maar ik zie het dus wel .wat zouden jullie doen als jullie dat zouden voor hebben.

van lindsy

lindsy
22-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 809

kim
13-9-2008
 Meld misbruik15-6-2008 11:05:03

Misschien kan je best eens informeren bij de winkel waar je het hebt gekocht. Zij zouden zoiets toch moeten weten.
Ik heb ook al veel verhalen gehoord van jurken die naar de droogkuis zijn gebracht en succesvol terug buitenkwamen (uiteraard na het huwelijk). Volgens mij werken ze daar ook professioneel genoeg om jou kleedje niet te beschadigen. Het is hun job om delicate kledij terug proper te maken.
In elk geval: veel succes ermee!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...