Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kasteel De Rozerie (Aalst)

  14-6-2008 21:43:20
Beste,

Mijn vriend en ik zouden volgende zomer (mei-september) willen trouwen in Kasteel De Rozerie. Wij vinden het een tof idee om de ceremonie in het kleine kapelletje te houden opdat we toch geen kerkgangers zijn. Iemand tips of opmerkingen over deze locatie? Heb hier reeds een bericht van 2004 gelezen, maar d'r stond niet echt zo veel in.

Wij wonen sinds kort in Lebbeke en de locatie Aalst is voor ons ideaal omdat al onze familie in de Noordrand van Brussel woont. Wij hebben nog maar 3 zalen bezocht, maar we waren toch wel blij met wat we zagen in Aalst!

Kasteel van Lebbeke hebben wij direct tijdens(!!) ons bezoek afgeschreven. De kok/eigenaar was erg onvriendelijk, hautain en gaf ons geen hartelijk welkom. Hij had ons percies niet nodig, want volk genoeg. Geen uitleg, maar gewoon prijslijst afgegeven en gezegd: "Stel de vragen maar he". Dan had meteen ik het gevoel: Ja, salut!" Er was wel een vriendelijke vrouw, maar dat deed er niet meer toe.

Salons Ter Roest in Buggenhout leek fantastisch op foto, maar in het echt is het -voor ons- toch wat minder. Wij hebben de receptie namelijk graag buiten en waren niet echt overrompeld. Maar zeker niet lelijk ofzo hoor, het was gewoon niet echt onze stijl (grote zaal dan, want bij de kleinere zaal is de receptie boven en dat vonden we niet zo praktisch). Voor een communie of andere feesten vinden wij het wel prima, omdat we dan de kleinere (mooiere) zaal zouden kunnen nemen.

Groetjes,

Els.

Els
20-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1928


Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik14-6-2008 23:21:04

Dag Els,

Ik heb nog negatieve commentaren gehoord over het Kasteel van Lebbeke, inderdaad hoog uit de lucht...
De zaal die je zegt heb ik geen ervaring mee, maar voor een alternatieve viering kan je eens kijken bij rent-a-priest hebben ook website, wij gingen eerst een kerkviering doen & waren ook op zoek naar een klein kerkje-kapel, maar na 3 kleine kerkjes-kapelletjes geprobeerd te hebben & telkens een negatief antwoord gekregen heb ik het opgegeven.

Wij doen een viering via rent a priest, waarin wij zelf als koppel centraal staan.

Veel succes

Marieke
18-04-2009
honnay@hotmail.com



klimaxs music

 Meld misbruik15-6-2008 5:37:17

Dag Els.
Als je me een mailtje stuurt op djchrisvb@skynet.be geef ik uitleg over alle feestzalen in je buurt.
Groeten klimaxs music



Darcy
9-8-2008
 Meld misbruik15-6-2008 10:34:44

hallo,

heb al veel goeds gehoord over kasteel rozerie in aalst (ben zelf van in de buurt).
Wij zijn ook naar kasteel van Lebbeke geweest, dat was gewoon verschrikkelijk hoe wij daar ontvangen zijn, hij was zelf ons afspraak vergeten dus stuurde hij maar iemand anders, we trouwen met rent a priest daarom zochten we een locatie met een mooie tuin aan..is dan uiteindelijk kasteel van Saffelaere geworden, we zijn daar echt heel goed ontvangen en het eten is daar super lekker.
Veel succes verder met de voorbereidingen

groeten,
Darcy
8/08/08



Marijke
12-7-2008
 Meld misbruik15-6-2008 18:02:03

Hey,

ik woon in Aalst en heb inderdaad ook al veel goeds gehoord over kasteel de Rozerie, zelf hebben we voor salons Caelberg in Moorsel gekozen. Over het kasteel van Lebbeke heb ik nog niet veel gehoord, maar wat ik reeds hoorde was niet echt positief, nl. gasten die met veel honger naar huis gingen...

Nog veel succes met de zoektocht.
Marijke
12/07



Evi
5-9-2008
 Meld misbruik24-6-2008 23:29:32

hey Elske,
Ik denk dat "de rozerie" te Aalst en goede keuze is!!! Zelf hebben wij gekozen voor Berkenhof!! Tot 12 setptember!!!! hihi



Els
20-6-2009
 Meld misbruik22-6-2009 14:05:01

een jaar later...

wij zijn er zaterdag getrouwd en het was fantastisch!!

super bediening, fantastische sfeer, alles werd voor ons gedaan.
pakjes werden direct overgenomen, drank overvloedig geserveerd (echt, de gasten vonden dit super, en toch met forfaits :) ), allez gasten zaten al aan tafel en nét voor dat wij aan tafel gingen diende er zich nog 2 personen extra aan. deze werden zonder problemen opgevangen en bijgepast aan een tafel. Organisatie zorgde ervoor dat wij ons totaal geen zorgen hoefden te maken. daardoor had ik eigenlijk totaal geen stress: zalig!!!

ook de viering in de kapel was fantastisch. wij hadden wat veeeeel volk, dus dat was wel wat krap, maar des te gezellig :) buiten kon niet omdat het weer net iets te wisselvallig was: anders zeker een aanrader bij veel volk

eten boven en dansfeest beneden = helemaal geen probleem!!!

wij en ALLE gasten vonden het super. enorm veel complimenten gekregen over totaalpakket en zeker ook over de zaal/eten ed... dus bij twijfel... no worries!

aja, de bloemen werden voor en na t feest voor ons in de frigo's bewaard + auto door omstandigheden in privégarage geplaatst :)
dit was allemaal geen probleem!

wij hebben onze fotos elders genomen, maar de locatie leent zich er perfect toe om dit ginder te doen: water, bloemen, balkon... wij hebben dit jammer genoeg te weinig 'gebruikt'...

groetjes!! bij vragen mag je altijd mailen naar pimpje_AThotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info