Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bon voor een jurk of jurk te koop

14-6-2008 20:12:28
Door omstandigheden is ons huwelijk helaas uitgesteld, wellicht zelfs voor twee jaar ...
Ik heb het voorschot voor mijn jurk teruggekregen in de vorm van een bon en vroeg me af of iemand nog iets zou zijn ermee, het is een bon van 200 euro bij Cachet (Sint-Gummarusstraat in Antwerpen) en ik vond de winkel zelf geweldig - je wordt enorm geholpen, ze nemen echt alle tijd voor je en hebben heel veel keuze. Maar bovenal is het heerlijk budgetvriendelijk: http://www.haseseghers.be/Lalala/album/index.html - hier kun je de jurk bekijken die ik ging nemen (ze zou 470 euro gekost hebben). Als iemand liever meteen die jurk heeft, ik kan ze op zich ook wel gaan halen natuurlijk met de bon ...

Als iemand interesse heeft, ze hebben er ook gewone galakledij en jurken in allerlei kleuren + allerlei catalogi voor als je je gading er toch niet meteen zou vinden (dat zou me trouwens verwonderen, zelf keek ik mijn ogen uit). Stuur me een mailtje: hase@haseseghers.be of post hier zelf jouw gegevens!

Hase
30-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 993

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...