Nu Online
Momenteel zijn er 108 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aantal gasten avondfeest

14-6-2008 16:05:53
Na de euforie van gisteren (kleedje nog eens gepast) is er vandaag weer een domper ...
We hadden 119 mensen uitgenodigd en ik heb zojuist alle afzeggingen eens opgeteld. Nu komen we maar uit op 90 personen op ons avondfeest en het is goed mogelijk dat er nog een aantal afzeggingen bijkomen. Dus gaan we uiteindelijk ergens tussen de 80 en 90 man zitten.
Positief: de kosten worden hierdoor natuurlijk wel enorm gedrukt, we hebben dan ook meer over om uit te geven op huwelijksreis en we moeten waarschijnlijk niet aan ons spaarboekje komen.
Negatief: zijn wij niet goed genoeg voor al die mensen misschien????? gaan de eigenaars van onze feestzaal dat wel aanvaarden? en vooral de bezorgdheid van mijn ventje: is dat wel genoeg volk? gaat er wel ambiance zijn?
Pfffffff, ik kan echt wel een oppepper gebruiken nu.

Tamara

Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 878

Esther

Meld misbruik14-6-2008 18:06:06

Hey, dat is wel stom dat er zoveel mensen afzeggen. Maar ik denk niet dat dit een probleem mag zijn. Ik denk dat er wel meerdere feesten zijn met 'slechts' 90 man aanwezig.

Zorg ervoor dat de zaal niet te leeg lijkt, kleed alles goed in (overleg met mensen van de zaal). Tafels niet te ver uit mekaar zetten (ronde ipv lange tafels). Trouwens met wat grote kandelaars op de tafels krijg je net zo een intieme sfeer, veel beter dan met >150 man.

Mandy
8-5-2009
 Meld misbruik14-6-2008 18:08:21

Hey,

Dat zijn zeker nog genoeg mensen hoor, nu heb je de kans om meerdere mensen even aan te spreken. Zo voelen de gasten zich ook beter.

Wij hebben voor het avondfeest ook maar een 90 personen om uit te nodigen, dus als wij ook zoveel afzeggingen hebben dan is er bijna niemand bij ons feest.

Je moet je er niets van aantrekken hoor, gewoon u goed amuseren en de ambiance die komt vanzelf en daar kan je zelf voor zorgen. Af en toe iemand mee de dansvloer op trekken en het loopt wel los.

Groetjes Mandy
www.joost-mandy.bruiloftsite.nl

Joke
25-4-2009
 Meld misbruik14-6-2008 18:48:30

Dag Tamara,

Ik zou mij geen zorgen maken, ik ben verschillende naar een feest geweest van 'maar' 80 personen en het was altijd ambiance ! Groot voordeel is inderdaad dat je tijd hebt om eens bij iedereen te gaan babbelen !
Laat je feest niet verpesten door enkel te denken dat het niet goed zal zijn.

Groetjes,
Joke

charlotte
6-7-2018
 Meld misbruik14-6-2008 19:07:01

Dag Tamara,

Maak ja alsjeblieft geen zorgen. Zolang de personen die je het nauwst aan het hart liggen er zijn is dit het belangrijkste. Ik ben op huwelijksfeesten geweest van max. 50 aanwezigen en de sfeer was enorm goed. Ambiance en toch een intiem hecht gevoel. Het bruidskoppel kan dan ook veel meer tijd maken voor alle gasten.

Geniet vooral van de voorbereiding en vooral van de dag zelf!

groetjes,
Charlotte

vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik14-6-2008 19:27:13

dag tamara,

wij hebben maar een feest met 70 man, en ik lig daar zeker niet van wakker,

gr

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik14-6-2008 21:33:34

Hey Tamara,
Maak je geen zorgen, bij ons zal het ook een feest zijn met ong.70 à 90 man. Eerst maakte ik me ook zorgen, maar zoals de meisjes hier zeggen gaan wij veel meer tijd voor de mensen hebben. En het komt nog goed uit voor het budget.
Een feest maak je of kraak je zelf. Dus kop op, je gaat een knalfeest hebben! :-)
Veel succes
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
nog 56 dagen

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik14-6-2008 22:38:15

Tamara,laat dit aub nie aan je hartje komen!!!

Wij hebben ook een 80à90man op het avondfeest.
Dan heb je ook meer tijd om met iedereen een woordje te wisselen.

En "niet goed genoeg voor die mensen",dat moet je niet denken,het zijn zij die niet weten wat ze missen.

Grtz sarah

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik14-6-2008 23:21:18

Hey,
Mijn ventje heeft een familie van ong. 60 man:neven nichten tantes en nonkels (dus geen ouders of broers/zussen meegerekend) en daar komen er maar 5(!!) van. Iedereen is plots op vakantie(26/07/08 trouwen we) maar één van de echte reden is dat er velen niet zo ver(?) willen komen(45' rijden!!!!) wij vinden het ook erg want wij moeten voor elk feest, naar ginder, wel 45' rijden!Maar we laten ons daardoor niet van slag brengen en zullen ons met ong. 80 mensen ook wel heel goed amuseren!
Lig er maar zeker niet wakker van ,meisje! Wij doen dat ook niet!
Veel succes!
Patricia

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik16-6-2008 8:49:50

hey Tamara!
WIj hadden 85 genodigden en er zijn er 74 van gekomen.
Dus ook 11 mensen die hun niet konden vrijmaken.
Je moet rekenen dat andere mensen ook plannen maken en dat ze die niet altijd kunnen wijzigen. Hoe meer mensen je vraagt, hoe groter de kans natuurlijk dat er tussen zitten die niet zullen kunnen komen!
Laat dat niet aan je hart komen!
Vraag aan je feestzaal of de voorwaarden veranderen als je bijvoorbeeld 'maar' 80 mensen hebt. Wij moesten om aan onze voorwaarden te blijven voldoen 70 genodigden hebben, anders moesten we tussenkomen in andere kosten.
Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...