Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ceremonievervoer

  18-4-2005 14:41:21
Hallo,

Wij zijn op zoek naar goedkoop trouwvervoer. Ik stel nu vast dat dit blijkbaar ongelooflijk duur is ! Op onze huwelijksdag zouden wij graag 13 mensen vervoeren (wij + ouders, getuigen en grootouders). Dit aantal personen is net iets te weinig om een bus te huren, vind ik. Bovendien vind ik de huurprijzen van een bus ook vrij duur. En het huren van auto's (oldtimers, mercedessen...) lijkt mij helemaal duur : minstens 150 Euro per wagen !

Vrienden of familie met ongeveer dezelfde auto's hebben we ook niet, dus die laten rijden is ook geen oplossing.

Hoe hebben jullie dit opgelost ? Voorzien jullie voor iedereen vervoer of enkel een bruidswagen ? Weet iemand waar je goedkoper wagens kan huren ? Welk budget hebben jullie voorzien voor vervoer ?

Alvast bedankt voor jullie reacties !

Groetjes,
Gert

Gert
12-11-2005
Meld misbruik



Reacties: 20 | Gelezen: 5631


Sofie
20-8-2005
 Meld misbruik18-4-2005 15:03:26

een bus huren kost bij ons idd ongeveer 40.000 bef, een bruidswagen 10.000 bef, mercedessen iets minder veronderstel ik.
Wij hebben 1 bruidswagen, de rest van de familie wordt vervoerd in grijze wagens van familie en kennissen.

veel succes er nog mee!

Sofie



Liesbeth
12-8-2005
 Meld misbruik18-4-2005 15:07:22

Dag Gert,

Wij hebben ook lang uitgekeken naar vervoer en ook voor een bus, maar alles is inderdaad heel erg duur(ongeveer 700 euro). Gewoon een bruidwagen kost ook al snel een 500 euro. (In 't Cloostehof)
Daarom hebben wij maar gekozen om geen wagens te huren en met ieder hun eigen wagen te rijden. Minder organisatie, veel goedkoper en uiteindelijk stelden wij ons de vraag wat het nut er eigenlijk van is. Met de eigen wagen oogt het best wel nog sympathiek ook, dachten we.

Groetjes,
Liesbeth



Vanessa
28-5-2005
 Meld misbruik18-4-2005 15:14:08

Wij huren een VW Kever Cabrio (bruidspaar) voor 100 euro en een VW splitbusje (8 personen) voor 250 euro, via een VW Kever club. Echte ceremoniewagens huren vonden wij ook veel te duur. Indien je geïnteresseerd bent kan je eens op het VW Kever forum gaan lezen: www.flat4free.com
Succes bij de zoektocht!



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik18-4-2005 15:27:05

Wij wilden eigenlijk ook een auto (witte citroën traction avant) en een bus voor de familie (zo'n 15 pers.).

Maar uiteindelijk kwam die bus op 530 euro. En dat om enkel eventjes naar het gemeentehuis en de kerk te rijden. We hebben dan maar besloten om enkel de oldtimer te boeken (179 euro). De familie rijdt dan maar met de eigen wagen. Met 530 euro kunnen we wel andere dingen doen. Uiteindelijk moet je ergens een grens trekken hé.



Gert
12-11-2005
 Meld misbruik18-4-2005 15:57:49

Hey Lindsay,

Vanwaar komt die witte citroën ? Wij wilden ook zo'n wagen en die zou ongeveer 300 euro kosten. De zwarte gelijkaardige volgwagens kosten dan 150 Euro. 179 Euro voor de witte is dan wel een stuk goedkoper !

Groetjes,
Gert



Els
14-5-2005
 Meld misbruik18-4-2005 16:02:16

Hey Gert,

Wij dachten eerst aan een Mustang, maar bleek veel te duur en bovendien mocht je dan zelf nog niet aan het stuur zitten :-) Dus uiteindelijk brengt onze getuige ons in zijn superfijne kever naar het gemeentehuis.
Ouders en zo gaan met hun eigen wagen. Uiteindelijk stamt dat gedoe met die wagens van uit godvergeten tijden toen nog niet iedereen een wagen had. Normaal gezien geraakt iedereen wel waar hij moet geraken die dag...

Groetjes
Elske



Tiziana
7-10-2006
 Meld misbruik18-4-2005 16:17:00

Waarom vraag je niet aan mensen die in de buurt wonen of zij niet chauffeur willen spelen tegen een kleine vergoeding. Of als je in de stad bent op een parking dat je de mensen met die bepaalde wagen aanspreekt en als ze geintereseerd zijn dan noteer je hun nummer. je zult versteld staan van hoeveel mensen dit wel willen doen. Ik heb als bruidswagen een Audi A8 en mijn ma en schoonpa + de getuigen volgen in een Audi A4, ik heb wel het geluk dat mijn vriend in een Audi/Volkswagen garage werkt en de klanten willen echt met plezier die dag chauffeur zijn.

Nog veel succes
Tiziana



Els
1-4-2006
 Meld misbruik18-4-2005 16:48:41

wij huren geen auto's, ik heb liever een leuk feest dan een paar kilometers in een speciale auto te hebben gezeten... maar het is wat je er zelf van vindt natuurlijk!!



julie
14-5-2005
 Meld misbruik18-4-2005 17:44:20

Waw die prijzen schieten hier echt wel de pan uit. Bij ons valt dat nog wel mee. Onze ceremoniemeester verhuurt namelijk zelf wagens en hij vraagt dat ook aub bij hem te doen want zelf vraagt hij heel weinig maar door zijn auto's verdient hij er dan toch nog iets meer aan. Oké onze trouwauto is wel de normale prijs 250 euro (oldtimer) en de mercedesen komen op 90 euro voor heel de dag. Ze komen zelfs 's nachts iedereen weer ophalen en naar huis brengen.

Veel succes met de zoektocht

Groetjes
Julie
nog 26 dagen te gaan



leen
4-6-2005
 Meld misbruik18-4-2005 18:37:56

Hallo!!

Wij zelf huren 4 volgwagens, dat zijn Daimlers Jaguars en 1 bruidswagen, een oldtimer Jaguar. Dat is idd een vrij dure investering maar wij zijn beiden dol op mooie auto s en hadden het er graag voor over!
Een vriendin is getrouwd met een huifkar en dat vel naar ik hoorde heel goed mee van prijs! Probeer mss eens die richting uit, je weet maar nooit, wie niet waagt, niet wint he!

Veel succes verder!!
Bjorn en Leen
xxx



kathleen
9-7-2005
 Meld misbruik18-4-2005 18:39:32

Hey Gert

Moet het echt een 'wagen' zijn?
Wij huren een huifkar (waarop 22 personen kunnen) voor 322 euro voor 4 uur. Dus geen kilometervergoeding! Deze wagen kan volledig dicht bij slecht weer en cabrio bij prachtig weer.
We vinden het vooral gezellig dat we dan allemaal bij elkaar kunnen zitten.

Dus als het jou mocht interesseren, geef je maar een seintje.

Kathleen



Nele
2-9-2005
 Meld misbruik18-4-2005 19:49:51

Wij huren een oldtimer (1931) voor 190 euro, van een man die dat als 'uitgebouwde' hobby doet - geen mooie winkel, dus, maar wel een auto aan ca. 200 euro. Het is een schatje (de auto, niet de man ;-) ...) en we waren er weg van. Die van ons is nogal 'speciaal', maar hij heeft ook de klassieke Citroën Traction Avants, een paar bussen, en zelfs een driewielerijscokar... Als je je e-mailadres geeft, wil ik je wel wat info doormailen.
Liefs,
Nele (2/9/2005)



Liesbeth
14-5-2005
 Meld misbruik18-4-2005 21:50:19

Hallo,

Wij hebben in de familie en vriendenkring eens rond gekeken en er waren heel wat mensen met een golf. Dus we nemen die allemaal en via een vriend die op de autokeuring werkt en een garagist kent die auto's wil verhuren, kunnen we goedkoop aan een A8 komen voor ons. Dus probeer eens rond te luisteren bij vrienden en zo. Je weet maar nooit en tis altijd geodkoper dat dat je alles moet huren.

Liesbeth.



Veerle
8-7-2006
 Meld misbruik18-4-2005 22:16:20

We huren 1 wagen bij een gewone verhuurfirma (zoals je in het buitenland een auto zou huren) die zijn immers goedkoper.
Wel best op voorhand gaan vragen of ze een auto voor jou willen reserveren...
Voor de andere auto's, zullen wij het ook via vrienden en kennissen doen. En lukt het niet om met dezelfde auto's te gaan, dan ieder met zijn eigen wagen. We hebben voorlopig al 4 Astra's in de familie (wel andere kleuren, maar soit) dus da's al niet slecht.

Succes met de zoektocht!



Emmy
4-5-2005
 Meld misbruik19-4-2005 7:00:35

Wij vonden auto's huren ook veel te duur, geven liever het geld voor een goed feest dan voor zo een korte tijd in een dure auto te zitten. Dus hebben we eens bij vrienden gaan luisteren en kunnnen wij zo een hele grote oude mercedes hebben (gratis) en een vriend is chauffeur. Voor onze ouders hebben wij ook een chauffeur voorzien maar met eigen wagens.
Veel succes

Emmy en David nog 15 dagen :)



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik19-4-2005 8:06:19

Hoi Gert,

onze citroën komt van bij Retro (www.retro.be ). Ze hebben er tweee witte, zelfs nog heel speciale: de extra lange versie. Je hebt er meer plaats vanachter (toch belangrijk voor de bruid) en er kunnen 2 bruidskindjes mee. De garage bevindt zich in Antwerpen. Er staan wel zeker 10 tractions (zwart-grijs voor 159 euro, en dan de witte waar ze er 2 van hebben voor 179 euro).

Je moet wel heel snel zijn, want de witte is enorm populair. Op onze trouwdag (06.05.06) was er al 1 witte bezet. Een collega heeft daar een bus gehuurd voor zijn trouw en die vond het een aanrader...

Veel succes!



Sarah
27-9-2003
 Meld misbruik19-4-2005 17:33:40

wij zijn anderhalf jaar geleden gehuwd en hadden toen ook het probleem van duur busvervoer! we hebben er uiteindelijk voor geopteerd om een bus te huren van De Lijn (ze maken er geen reclame rond, maar als je bij hen informeert, dan weten ze je wel te helpen.) Voor 160€ hadden wij dus een kraaknette, nieuwe en moderne bus met chauffeur en opschrift; huwelijksbus! we hebben er veel positieve reacties op gekregen en ik zou het onmiddellijk opnieuw doen! Groetjes, Sarah



Katleen
16-7-2005
 Meld misbruik19-4-2005 21:29:24

Hoi Gert,

Wij hebben een autoclub (PT Cruisers) gevraagd om voor ons te rijden. Per auto betalen we €85 voor de hele dag.

Groetjes,
Katleen



Harry

 Meld misbruik14-4-2008 19:56:09

Ik heb een viertal 2PK'tjes en ben van west-Vlaanderen. Als het niet te ver is wil ik deze wel verhuren aan 70 eur stuk of zo maar met chauffeur want ik ben er zuinig op.



Annelies
3-7-2009
 Meld misbruik7-5-2008 14:25:20

ik heb gemaild naar die club van pt cruisers en ze vragen nu al 120 euro per stuk !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...