Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zenuwpees

  14-6-2008 11:34:26
hey allemaal,
wou even mijn stress kwijt al helpt het niet veel. straks om 13u moeten we klaar staan voor onze vrijgezellenavond of -middag in dit geval. mijn maag weet enorm van de zenuwen en heb schrik dat ik hierdoor niet van de dag ga kunnen genieten. ben namelijk altijd zo zenuwachtig als er verrassingen aankomen. hoop dat het allemaal goed meevalt. het ergste is dat ik ga moeten eten vanavond en dat eten nu het minste is waar ik aan denk. dat beloofd. merci voor het luisteren en tot de volgende.

katrien
www.wimenkatrien.bruiloftsite.nl

katrien

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 905


Liesbeth
5-7-2008
 Meld misbruik14-6-2008 13:48:17

Hey Katrien,
Hier hetzelfde... Jij bent er ondertussen al aan begonnen... Voor mij nog drie kwartiertjes voor ik vertrek naar de plaats van afspraak. 'k Ben al blij dat een vriendin me komt oppikken. Zo moet ik zelf niet rijden. Want ook hier zenuwen alom. Maar 't is wel leuker dan de zenuwen voor de examens, waar ik vanaf ben, maar waarvoor m'n broer nu volledig alles aan het geven is.
Groetjes,
Lies.



joke
12-7-2008
 Meld misbruik15-6-2008 16:45:04

Hey,

Wij hebben gisteren ook onze vrijgezellendag gehad, zowel mijn toekomstige als ikzelf. Ik had ook eerst veel zenuwen, maar 't was echt superfijn! We hebben echt goed gelachen, veel fun gemaakt. 't Was een dag om nooit te vergeten!

Aan al diegenen bij wie het nog moet volgen; geniet er maar met volle teugen van! Laat je maar eens goed gaan! ;)



Ann
6-12-2008
 Meld misbruik16-6-2008 20:46:50

Hallo Katrien,

En hoe was jullie vrijgezellenavond?
Ikzelf ben ook van Putte en wij trouwen op 25 oktober dit jaar in Peulis. Het toeval is dat ik op jullie huwelijksite ben gaan kijken en ik gemerkt heb dat jij gaat trouwen met Wim, mijn ex klasgenoot van het vijfde en zesde middelbaar in de Ursulinnen van Waver :-). Grappig en dus wel heel toevallig. Ik heb trouwens ook gezien dat jullie ook een cockertje hebben, net zoals ons.

Groetjes,
Ann

www.annenjan.bruiloftsite.nl


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...