Terug naar overzicht
Hoi!Als ik je beschrijving lees, kan dit wel...Het is lente (al zie je dat niet aan het weer van vandaag!!!), dus wit kan vind ik.Zolang het maar niet je eigen trouwkleed is op iets in die richting!Veel plezier vanavond!Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
vind ook wel dat jouw kledij kan hoor!zolang het geen (semi-)trouwkleed betreft, is er geen probleem. zolang de mensen zich maar niet vergissen tussen jou en de bruid :)
hey!Jazeker is dit draagbaar!!
Tuurlijk kan dat! Zolang je geen volledig wit lang suitekleed aandoet! Ik heb geen wit kleed en mijn kleur is super in de mode. Onvermijdelijk zullen er dus mensen helemaal in dezelfde kleur zijn. das toch geen ramp...
Maar ja geen probleem...Ik ben vorige week getrouwd en had een fuchsiaroos+bordeaux trouwkleed van Rembo (Antiqua) aan... Uiteraard waren er wat mensen met dezelfde kleur van kleren aan aangezien ook deze kleur in de mode is. Er was zelfs een meisje die een rood kleedje aan had en aan het wenen was. Omdat ze niet wist dat ik ook in het rood zou zijn. Ik heb haar gezegd dat ik er geen probleem van maakte! Anders had ik op mijn uitnodiging wel gezegd: no red :-)..