Nu Online
Momenteel zijn er 8 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kapper aan huis?

14-6-2008 8:34:33
Hallo allemaal
Vraagje.. wat is het best? 's Ochtends even de straat op en naar 'de (dorps)kapper om de hoek' of een kapster 'aan huis' laten komen (onhandig?)
..
Kent er iemand een goede kapper aan huis in regio Vlaams-Brabant? Ik zoek dat al een tijdje op internet maar 'k geraak niet veel verder..
Tips altijd welkom! bedankt!

Hanne

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 363

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik14-6-2008 11:24:56

ik heb gekozen voor mijn dorpskapper om de hoek. Ik ben die gewoon en vind het helemaal niet erg om de straat te moeten oversteken. Die woont een paar huizen verderop. Waarom moet de kapper altijd aan huis komen? Ik ben er van overtuigd dat het mooi zal zijn.

groetjes

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik14-6-2008 11:48:45

Hoi Hanne

Ik denk dat je alles eens moet wikken en wegen. In mijn geval bracht het dit op. Kapper aan huis is super gemakkelijk, je moet de deur niet uit en wint hierdoor zeker tijd. Maar ik ga al jaren bij een kapper, een dorp verder, 10 minuutjes rijden, zij kent mijn haar, dus zeker geen kapsel waar ik niet 100% tevreden van ben. Ze neemt huwelijken eerst op de ochtend, dus geen wachttijden. Proefkaspsel 10 dagen op voorhand en ze blijft "proefkapselen" tot dat je zeker bent dat dit het kapsel is dat jij wilt. Dan worden er foto's genomen, zodat de dag zelf er niet meer moet geimproviseerd worden. dus ga ik naar mijn vertrouwde kapper.
Groetjes
Kim

Kimberley
12-9-2008
 Meld misbruik14-6-2008 12:17:16

Ik heb geen vaste kapster, dus dat "probleem" heb ik niet. Wij wonen ook een beetje afgelegen en ik zou dan met de auto naar de kapster moeten. Deze heb ik alleen niet ter beschikking op mijn trouwdag. En dan zou ik op de fiets moeten, dat wil ik absoluut niet die dag. Nu valt daar altijd wel een mouw aan te passen, maar ik heb gekozen voor een thuis kapster. Puur voor de gemakkelijkheid. Zij is donderdag hier geweest voor mijn proefkapsel. Zij had nog nooit mijn haar gedaan, maar wist precies wat ik wilde(zonder dat ik al wist wat ik wilde). Ze is ook net zo lang bezig geweest tot dat ik tevreden was, en dat was ik zeker kan ik je vertellen.

Groetjes!!

Kimberley
12/09/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...