Terug naar overzicht
ik heb gekozen voor mijn dorpskapper om de hoek. Ik ben die gewoon en vind het helemaal niet erg om de straat te moeten oversteken. Die woont een paar huizen verderop. Waarom moet de kapper altijd aan huis komen? Ik ben er van overtuigd dat het mooi zal zijn.groetjes
Hoi HanneIk denk dat je alles eens moet wikken en wegen. In mijn geval bracht het dit op. Kapper aan huis is super gemakkelijk, je moet de deur niet uit en wint hierdoor zeker tijd. Maar ik ga al jaren bij een kapper, een dorp verder, 10 minuutjes rijden, zij kent mijn haar, dus zeker geen kapsel waar ik niet 100% tevreden van ben. Ze neemt huwelijken eerst op de ochtend, dus geen wachttijden. Proefkaspsel 10 dagen op voorhand en ze blijft "proefkapselen" tot dat je zeker bent dat dit het kapsel is dat jij wilt. Dan worden er foto's genomen, zodat de dag zelf er niet meer moet geimproviseerd worden. dus ga ik naar mijn vertrouwde kapper.GroetjesKim
Ik heb geen vaste kapster, dus dat "probleem" heb ik niet. Wij wonen ook een beetje afgelegen en ik zou dan met de auto naar de kapster moeten. Deze heb ik alleen niet ter beschikking op mijn trouwdag. En dan zou ik op de fiets moeten, dat wil ik absoluut niet die dag. Nu valt daar altijd wel een mouw aan te passen, maar ik heb gekozen voor een thuis kapster. Puur voor de gemakkelijkheid. Zij is donderdag hier geweest voor mijn proefkapsel. Zij had nog nooit mijn haar gedaan, maar wist precies wat ik wilde(zonder dat ik al wist wat ik wilde). Ze is ook net zo lang bezig geweest tot dat ik tevreden was, en dat was ik zeker kan ik je vertellen.Groetjes!!Kimberley12/09/2008