Nu Online
Momenteel zijn er 100 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

na de mis

13-6-2008 23:21:35
Is het de gewoonte van iets te geven als we de kerk buitenkomen? Zowel aan kindjes als aan volwassenen? Kunnen jullie mij wat ideetjes aanbrengen?
mercikes

Sophie
17-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 419

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik13-6-2008 23:44:13

Hoi Sophie

Bij ons is het enkele de gewoonte, dat we een kadootje geven aan de kindjes die er zijn aan de kerk. Niet voor de volwassenen, tenzij je een ijskarretje huurt of drankstandje zet.
Groetjes
kim

Sophie
17-10-2008
 Meld misbruik13-6-2008 23:48:23

snoepjes dan of zo? Weet je soms een website waar zulke cadeautjes vermeld staan?

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik14-6-2008 10:11:51

Hoi Sophie

Wij gaan snoepsaté's voor de kindjes voorzien aan een potlood met eendenhoofd of een koker met kleurpotloodjes met snoepzakje aan, daar zijn we nog niet uit. We gaan ze laten maken door de winkel die ook in doopsuikers doet enz.. Maar ook op het internet vindt je ideetjes.
www.onestopweddingshop.nl vind je de klassiekers. Maar spring ook gerust eens binnen bij balloonshops of pralinewinkels. Hebben meestal ideetjes zat.
Groetjes
Kim

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik14-6-2008 13:19:59

De kindjes die bi ons naar de kerk gaan krijgen een badeendje in de vorm van bruidskoppeltjes,daar hang ik een zakje aan met een paar snoeojes in.

Grtz sarah

shirley
12-7-2008
 Meld misbruik15-6-2008 11:10:19

hoi sophie,
voor na de mis heb ik zelf snoeproosjes gemaakt (2 rode lippen aan elkaar,je moet er wel een satestok tussen steken ,4kikkertjes langs de kanten en dan vastdraaien met zo'n rode zuur tapijt alles vastkleven met suikerwater heb dit ideetje hier gekregen van vi op het forum en aangezien bij ons klimop en rozen het thema is is dit wel toepasselijk
voor de receptie heb ik kleurige bekers gekocht(ik denk 6 voor 1€ in de wibra en ga die opvullen met popcorn die we dan met de kindjes hier zelf gaan maken en opvullen (ik ben onthaalmama)
gr shirley
12/07/2008

saskia
9-6-2008
 Meld misbruik16-6-2008 9:45:07

Hallookes Sophie,

Wij hebben eergisteren onze perfecte kerkelijke trouw + feest gehad!

Na de mis hadden onze 2 kinderen een mandje vol met zakjes snoep vast waaruit de andere kindjes dan iets mochten kiezen ('k had zowel kleine doosjes met mini-snoepjes in voor de allerkleinsten als was grotere zakjes snoep voor de grotere kinderen). Volgens mij waren alle kinderen (en ook die van mij) héél content ;-)

Fleur
14-6-2008
 Meld misbruik16-6-2008 13:45:51

Wij hadden kleine stoffen muisjes gekocht bij AVA papierwaren (zitten in een zak per 10 stuk) en hebben er een minidoosje smarties aan gehangen.

Fleur
14-6-2008
 Meld misbruik16-6-2008 13:45:53

Wij hadden kleine stoffen muisjes gekocht bij AVA papierwaren (zitten in een zak per 10 stuk) en hebben er een minidoosje smarties aan gehangen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...