Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

opa in ziekenhuis

13-6-2008 21:18:41
Hallo,
Wij trouwen volgend weekend en we zitten met een groot probleem.Mijn opa ligt al 5 weken in het ziekenhuis en kan er dus niet bij zijn.Hij mag misschien naar huis maar naar het feest komen is voor hem onmogelijk.Nu willen we toch graag dat hij onze openingsdans zou kunnen zien.Wij hebben namelijk een speciale openingsdans en daar kijkt opa echt naar uit.Is er een mogelijkheid om hem van thuis uit live te kunnen laten kijken terwijl wij onze dans doen?

ils
21-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 610

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik13-6-2008 21:53:35

Hallo,
je zou iets kunnen inrichten met een webcam als er in de zaal een internettoegang is kan hij het via internet volgen.
ik zou het eens navragen bij de zaal waar jullie gaan vieren, de rest is dan denk ik niet zo moeilijk.
groetjes sylvia

Els

Meld misbruik14-6-2008 9:43:34

Hey!

Volgens mij is webcam inderdaad best te realiseren...

Kop op, dat komt wel in orde!

Mijn oma is op twee weken ineens zo achteruit gegaan, dat ze er waarschijnlijk niet eens meer gaat bij zijn tegen ons feest in oktober... Da's toch effe slikken hoor...

Veel succes met jullie plannen, hij zal er zeker en vast van genieten!

Groetjes,
Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Liesbeth
1-1-2008
 Meld misbruik14-6-2008 14:26:54

Bij ons was het nog erger: mijn grootmoeder is 3 dagen voor onze trouw gestorven...
Heel begrijpelijk dat mijn grootvader beslist heeft om thuis te blijven en naar geen enkel onderdeel van onze trouw te komen.

We vonden het heel spijtig dat mijn grootvader er niet bij kon zijn (is de enig overgebleven grootouder). Omdat we hem op een later tijdstip wel wilden laten genieten van onze trouw, zijn we 's morgends in onze kleren bij hem langs geweest en heeft mijn vader de hele plechtigheid gefilmd vanop statief.
Hoewel het niet live is, kan mijn grootvader zo wel een beetje bij de plechtigheid zijn.

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik14-6-2008 23:30:33

Hey,
Ik werk in een ziekenhuis en bijna ieder ziekenhuis heeft op zijn afdelingsbureau een pc( voor de administratie) en dus ook in vele gevallen internet.
Het is dus met een webcam best te realiseren dat hij (via een laptop van jullie en aan gesloten op internet v. Ziekenhuis ) de dans kan volgen. In welk ziekenhuis verblijft hij?
Patricia

ils
21-6-2008
 Meld misbruik15-6-2008 21:48:20

Hoi Patricia,
Mijn grootvader ligt in het ziekenhuis in Geel.Hij is vandaag boos geworden op de verpleegsters omdat hij niet naar huis mag.Hij wil er zaterdag absoluut bijzijn want anders gaat de trouw niet door zegt hij.Nu had ik al gedacht om het Rode Kruis in te schakelen indien dit zou kunnen.Misschien kunnen zij hem dan met een ambulance tot aan de kerk brengen zodat hij vanop een ziekenbed toch in de kerk de viering kan volgen.En dan beseft hij misschien ook dat hij het avondfeest niet kan meemaken omwille van zijn gezondheid.Maar als dit niet zou kunnen dan ga ik eens luisteren of er internet is in het ziekenhuis.En een laptop is geen probleem dus dat moet ook lukken dan.
In ieder geval bedankt voor jullie reacties.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...