Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidshuis Ellen

  19-11-2003 11:34:47
Hallo,
in Loving You zag ik een advertentie van Bruidshuis Ellen in Oostburg (net over de grens met Nederland). Is iemand daar al geweest of heeft iemand er al iets over gehoord?
Groetjes,
Marjolein

Marjolein

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 859


goethals
30-12-1899
 Meld misbruik19-11-2003 17:56:18

Ik ben er vorige week geweest, en vond de kleine oversteek over de grens zeker de moeite waard!
Het onthaal is er super! De dames stellen je eerst op je gemak en laten je rustig vertellen welke smaak je hebt en waar je voorkeur naar uitgaat. Bij het passen kan je rustig de tijd nemen die je zelf wil... Ik geloof dat ik er 3 uur geweest ben! Hun collectie is ook zeer uitgebreid! Binnen een tweetal maanden zal mijn bestelde jurk er zijn en ga ik terug voor de 2e pas. Ik hoop dat de ontvangst hetzelfde zal zijn, maar heb daar eigenlijk weinig twijfels over. Veel succes!



tina
6-8-2004
 Meld misbruik26-11-2003 21:35:38

Drie weken geleden heb ik mijn jurk gekocht bij Bruidshuis Ellen. Heel professioneel allemaal. Ook ik mag over twee maanden terug maar de wachttijd hangt vooral af van het merk. Ik zelf heb vooral Linea Raffaelli en Rembo Styling gepast. De keuze is inderdaad héél ruim. Best heb je voordien al een idee wat je ongeveer wil, hoewel ik ook niet met mijn eerste keuze naar buiten heb gegaan. Wel opletten met de belichting. In sommige paskamers is die wel heel flatterend zodat je er zelf optimaal met een fantastisch tintje uitziet maar je jurk ook wel een lichtjes andere kleur krijgt. Dat is wel belangrijk als je voor een niet witte jurk kiest zoals ik. Op acht december geeft de winkel ook een bruidsshow, misschien goed om al een paar ideetjes op te doen. Veel succes nog bij je zoektocht!



katrien

 Meld misbruik28-11-2003 12:46:16

Hallo,
Ik zou er ook eens willen langsgaan, het zal wel op een zaterdag zijn denk ik. Is het dan het best om een afspraak te maken?

Dank u voor de info,

Katrien



Ellen
30-12-1899
 Meld misbruik2-12-2003 22:33:23

Je maakt inderdaad best een afspraak. Ik ben zelf op een maandag langsgeweest dus was het er zeker niet druk. Ik vrees in het weekend wel...
Wat die belichting betreft... ik kon met een jurk aan even naar buiten gaan op straat, zodat ik de kleur in daglicht kon zien.



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 22:49:14

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...