Nu Online
Momenteel zijn er 60 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

draaiboek

  13-6-2008 16:35:15
Ik heb hier al verschillende keren iets gelezen over een draaiboek. Aangezien wij zonder ceremoniemeester werken, lijkt het wel interessant om ook zo iets te hebben zodanig dat op de dag zelf iedereen weet wat de bedoeling is en waar hij/zij moet zijn. We zouden ook eventueel aan een vriendin van mijn zus vragen om alles min of meer in goede banen te leiden, dus het lijkt wel praktisch. Ik heb echter geen enkel idee hoe daaraan te beginnen... Zouden jullie mij eventueel enkele vbn willen doorsturen naar mijn mail: marijkevancauteren@hotmail.com

Marijke
12-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1045


Els
19-7-2008
 Meld misbruik13-6-2008 16:52:37

hallo,

graag ook naar mij sturen aub...
elscraenen@hotmail.com

Bedankt!!
Els



Kaat
6-12-2008
 Meld misbruik13-6-2008 17:10:53

Hallo,
graag ook naar mij sturen aub. Wij werken ook zonder ceremoniemeester... kaat.84@hotmail.com
Groetjes, Kaat



Kim
30-8-2008
 Meld misbruik13-6-2008 18:06:47

Hey,
Als het kan, stuur dan ook even door naar mij. ward.en.kim@telenet.be
Groetjes,
Kim



Karen
6-9-2008
 Meld misbruik13-6-2008 19:33:01

zou wel tof zijn als je het ook eventjes naar mij wil sturen :-)
karenverellen@gmail.com



els
28-6-2008
 Meld misbruik14-6-2008 8:53:00

Ik ben ook wel nieuwsgierig, stuur maar
door!

Ik probeer er een op te maken. Ik heb zo een aantal mensen die wat taken op zich nemen, dus ik ga proberen een blad te maken met alles wat moet gebeuren erop. Dan wie wat moet doen in fluo te zetten (elke person een andere kleur)

Ik vind het wel moeilijk in te schatten hoeveel tijd ik nodig ga hebben voor me klaar te maken 's morgens....




eva
26-10-2008
 Meld misbruik14-6-2008 11:12:52

ik ben ook bezig met ons draaiboek. Kan iemand het ook naar mij doorsturen? eva_bauwens@yahoo.com
Bedankt!



Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik14-6-2008 11:22:48

Wij hebben gisteren met onze ceremoniemeester samengezeten voor ons draaiboek. Maar dat is zó afgestemd op onze noden, ons aantal personen, ons idee over wat en hoe dat je daar niks aan hebt als ander koppel.
Er zijn heel veel taken die de ceremoniemeester op zich neemt en die dus niet in dat draaiboek komen. Maar wat en hoe dat zal denk ik voor ons pas duidelijk zijn de dag zelf.

Katleen



Kim
28-3-2009
 Meld misbruik14-6-2008 15:07:03

Hoi allemaal

Als je een draaiboek wilt samenstellen, ga dan eens naar Google en geef draaiboek, huwelijk in, je krijgt voorbeelden en suggesties. Want een draaiboek is iedere keer anders.
Groetjes
Kim


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...