Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Opgelet!!

13-6-2008 16:17:42
Beste Bruidjes,

Blijkbaar zijn er bepaalde personen die graag nepberichtjes op onze bruiloftsites plaatsen...
Aan de dader(s): enorm laag,hoor. Dit spreekt echt van niveau...

Groetjes

Amber
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 355

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik13-6-2008 16:26:44

over wie heb je het?

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik13-6-2008 16:38:02

Geen idee wie, maar het berichtje dat in ons gastenboek stond had betrekking tot een van de discussies hier...

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik13-6-2008 17:20:40

Ik zou ook wel eens willen weten over wie je het hebt.

wendy
27-9-2008
 Meld misbruik13-6-2008 18:24:00

hey amber,
vertel is iets meer! ik kan niet volgen!
groetjes

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik13-6-2008 20:08:43

Voor de situatie te verduidelijken:

Ik kreeg een berichtje op onze site zogezegd van mijn schoonmoeder. Dit kan niet want zij heeft en kent geen Internet. Heb haar gebeld, zij wist van niks. Ik heb hier enkele dagen geleden reactie gegeven op een berichtje van een bruidje dat last had met schoonouders.de persoon die het fameuze bericht in ons gastenboek zette wil zich blijkbaar voordoen als mijn schoonmoeder die de reactie zou gelezen hebben..
Jammer genoeg kan ik niet achterhalen wie dit kan geweest zijn. Maar leuk is anders.

Ik hoop dat dit niemand anders overkomt.
Xxx Amber

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik13-6-2008 20:09:00

Voor de situatie te verduidelijken:

Ik kreeg een berichtje op onze site zogezegd van mijn schoonmoeder. Dit kan niet want zij heeft en kent geen Internet. Heb haar gebeld, zij wist van niks. Ik heb hier enkele dagen geleden reactie gegeven op een berichtje van een bruidje dat last had met schoonouders.de persoon die het fameuze bericht in ons gastenboek zette wil zich blijkbaar voordoen als mijn schoonmoeder die de reactie zou gelezen hebben..
Jammer genoeg kan ik niet achterhalen wie dit kan geweest zijn. Maar leuk is anders.

Ik hoop dat dit niemand anders overkomt.
Xxx Amber

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik13-6-2008 21:10:28

mijn vriend kent wel wat van pc... moet ik hem eens vragen of hij dat kan zien???

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik13-6-2008 22:39:12

Dit is echt jammer...

aan alle mensen die zich willen voordoen als iemand anders! Stop ermee, zielig.

Is het enige wat ik kan zeggen!!!

Groetjes

en jammer voor je amber

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik16-6-2008 14:08:42

Hoi Amber,

bij mij is het ook gebeurd, vraag mij echt af wie er zo zielig is om zich met zoiets bezig te houden. Ik had hier op het forum gezegd dat ik mijn neven en nichten enkel uitnodig voor het avondfeest omdat ik hen niet zo goed ken en nu stond er in ons gastenboek 'bedankt en veel geluk...' zogezegd van mijn neven en nichten.

Ach ja, sommige mensen zijn gewoon jaloers dat we op een prachtig trouwfeest het jawoord mogen geven aan de liefde van ons leven!

Groetjes!

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...