Terug naar overzicht
over wie heb je het?
Geen idee wie, maar het berichtje dat in ons gastenboek stond had betrekking tot een van de discussies hier...
Ik zou ook wel eens willen weten over wie je het hebt.
hey amber,vertel is iets meer! ik kan niet volgen!groetjes
Voor de situatie te verduidelijken:Ik kreeg een berichtje op onze site zogezegd van mijn schoonmoeder. Dit kan niet want zij heeft en kent geen Internet. Heb haar gebeld, zij wist van niks. Ik heb hier enkele dagen geleden reactie gegeven op een berichtje van een bruidje dat last had met schoonouders.de persoon die het fameuze bericht in ons gastenboek zette wil zich blijkbaar voordoen als mijn schoonmoeder die de reactie zou gelezen hebben..Jammer genoeg kan ik niet achterhalen wie dit kan geweest zijn. Maar leuk is anders. Ik hoop dat dit niemand anders overkomt.Xxx Amber
mijn vriend kent wel wat van pc... moet ik hem eens vragen of hij dat kan zien???
Dit is echt jammer...aan alle mensen die zich willen voordoen als iemand anders! Stop ermee, zielig.Is het enige wat ik kan zeggen!!!Groetjesen jammer voor je amber
Hoi Amber,bij mij is het ook gebeurd, vraag mij echt af wie er zo zielig is om zich met zoiets bezig te houden. Ik had hier op het forum gezegd dat ik mijn neven en nichten enkel uitnodig voor het avondfeest omdat ik hen niet zo goed ken en nu stond er in ons gastenboek 'bedankt en veel geluk...' zogezegd van mijn neven en nichten. Ach ja, sommige mensen zijn gewoon jaloers dat we op een prachtig trouwfeest het jawoord mogen geven aan de liefde van ons leven!Groetjes!Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl