Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tijdschema?? Help

  13-6-2008 11:31:00
Hoi
Ik weet niet hoe ik wat, wanneer moet plannen. Alle locaties zijn telkens 2 tot 5 km van elkaar verwijdert. Stadhuis 14u, kerk 15u en feestzaal 19u. Om hoelaat moet mijn toekomstige aankomen bij mij? Vertrekken we direct of moet ik de suite een hapje en drankje aanbieden? Na de kerk hebben we denk ik tijd genoeg voor de foto's. Wanneer afspraak met kapster voor haar en make-up? Dit zal ter plaatse gebeuren en hoef dus niet buiten te gaan. Wanneer jurk aantrekken? Heb ook nog mijn kindjes klaar te maken.

Groetjes
Kelly 10/10/2008

Kelly
10-10-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 987


miek
21-3-2009
 Meld misbruik13-6-2008 11:59:16

denk dat er veel van jezelf afhangt... moet je de suite een drankje aanbieden? MOETEN niet, maar t zal wel gezellig zijn vermoed ik... die dag passeert al zo snel, met een drankje erbij wordt het toch een pak gezelliger, niet?



eline
5-9-2008
 Meld misbruik13-6-2008 12:30:37

Hey Kelly

Eerst en vooral rustig blijven.
Ten tweed MOeten, niets moet, het gaar erom wat je zelf wilt.

Heel veel tijd verlies aan autorijden zullen jullie niet hebben dus das al plezant.

Plan alles voldoende ruim zodat je jezelf niet moet opjagen.

We zullen beginen bij het begin he
Je begint met een gezellig ontbijt met de kindjes.
Daarna laat je jouw getuige of zus of schoonzus komen, of iemand anders die er de hele dag ook zal zijn of die deze taak opzich wil nemen zodat je hulp hebt met de kindjes.
Jij laat je haar en kapsel doen wat blijkbaar bij jouw thuis is zoals ik lees, terwij de kindjes worden klaar gemaakt.
Daarna doe jij de kleedje aan en worden de kindjes rustig bezig gehouden zoda ze zelf niet opzijn van de zenuwen.
Zo dan zijn jullie helemaal klaar om te wachten op de familie en jouw toekomstige.
Willen jullie nog een hapje en een drankje met de familie dat kan moeten jullie zelf uitmaken.
Dan vertek naar stadhuis
daarna vertrek naar kerk
dan fotorepotage
dan klaar voor ontvangst receptie

Voor je tijdschema hang je dus vast aan 14u en aan 19u

met die gegevens zou ik het als volgt plannen

7u45 opstaan
8u00 ontbijt
9u00 ontvangt hulp voot de kindjes
9u10 start met kapsel en make-up
11u00 aankleden
11u45 aankomst familie zo zien ze jullie ontmoeting
12u00 aankomst uw toekomstige
12u00 tot 13u30 hapje en drankje
13u30 vetrek stadhuis zo is er voldoende tijd om parkeerplaast te zoeken
14u00 huwelijksvoltrekking stadhuis
14u15 einde wettelijkhuwelijk
14u15 tot 14u30 familiefotos aan stadhuis
14u300 vertrek naar kerk
14u45 aankomst kerk
14u45 tot 15u00 familie begroeten die aan kerk komt
15u00 start huwelijks mis
16u00 einde huwelijksmis
16u00 tot 16u30 familiefotos aan kerk + babbel familie
16u30 vertek fotorepotage
18u15 aankomst feestzaal zo hebbenjullie tijd om je een beetje op te frissen en te fatsoeneren na de leuke fotoreportage
19u00 klaar om gasten te ontvangen

Ik denk dat je op die manier overal voldoende tijd hebt en hier en daar even intiem op rust kunt komen met u ventje, dan man.

In de loop van de tijd kan je altijd nog een antal minuten, half uur schuiven zoals jullie zelf willen hé en afhankelijk van dingen die concreter worden of de kindjes waarmee rekening moet gehouden worden.

Hopelijk geraken jullie er organisatorisch helemaal uit, en vindt je mij niet te opdringerig t is maar een voorstel hé

groetjes ELine
05/09/2008



katleen
2-8-2008
 Meld misbruik13-6-2008 22:35:58

Hallo, Wij trouwen 26juli om 11u gemeentehuis. Mijn toekomstige komt rond kwart na tien nr ons en drinkt er een glaasje, rond kwart vr tien nr gemeentehuis (5km),direct erna nr kerk 11.30u begint de mis, dan gaan wij foto's trekken en de rest(suite) gaat een broodje eten bij mijn mama thuis. Rond kwart vr vier naar feestzaal voor receptie om 4u!
Veel succes x



Kelly
10-10-2008
 Meld misbruik14-6-2008 23:04:07

Bedankt ik ben al iets meer gerustgesteld. ELine je bent absoluut niet opdringerig hoor. De tijdschema ziet er zelfs goed uit.

groetjes Kelly


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...