Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verkoPER voor mannenkostuum gezocht!!

13-6-2008 7:56:10
Hallo
Ben met mijn vriend naar twee winkels geweest (De Cock in Meise en de Witte Duif in Leuven) en twee keer hadden we een vrouwelijke verkoopster die gewoon... kostuums uit het rek nam en daar maar wat stond te staan en totaal geen oren had naar wat mijn vriend en ik zeiden. vb. 'ik vind die knopen écht niet mooi, zo opzichtig' 'jamaar dat is in hoor, dat is een duur kostuum dus dat kan niet slecht zijn!'.
Mijn vriend wil graag naar een winkel met een man als verkoper, die gewoon pur sang iets kent van maten en stijlen en mijn vriend in een gepast kostuum kan gieten. Ik begreep hem volledig hierin.
Kennen jullie ergens zo'n winkel!?
Bedankt!

Hanne

Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 869

Hanne

Meld misbruik13-6-2008 7:57:04

... in en rond Vlaams-Brabant..

merci!

Dorine

Meld misbruik13-6-2008 8:09:25

Oei, oost-vlaanderen ook niet goed.
Bij De Baerdemaeker in Eeklo, zeer klantvriendelijk en goede hulp. De winkel is niet zo groot, maar ja da hoeft niet altijd om je keuze te vinden.
Groetjes

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik13-6-2008 8:18:00

Mijn man had zijn kostuum van bij Style Tailors. Ze hebben drie winkels, wij zijn in Mechelen geweest, ze hebben er ook één in Aalst, en nog ergens anders, maar ben vergeten waar precies.

We hadden wel een verkoopster in Mechelen (ben ook mee geweest ;)), maar die deed dat eigenlijk heel goed. Ze was ook niet te opdringerig of zo, en heeft precies gevonden wat wij in gedachten hadden.

Wij waren in elk geval heel tevreden daar!

Groetjes,

Tania

Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik13-6-2008 9:03:57

Mijn vriend heeft het zijne bij De Vos in Lennik gekocht. Hij is er zowel door een man als een vrouw geholpen maar je kan bijvoorbeeld bij het binnenkomen zeggen dat je graag een man wil. Ze zijn er wel een beetje stijf maar hun kostuums zijn echt prachtig!

Groetjes, Katleen

Els
19-7-2008
 Meld misbruik13-6-2008 9:07:37

Hoi,

Milano in de Bondgenotenlaan in Leuven.
Service gegarandeerd! ze zijn misschien wel ietsje duurder, meer hebben verschrikkelijk mooie dingen en heel op t gemak om te passen. Mijn vader gaat daar altijd en voor t trouwfeest zijn mijn broers er ook geweest. :-)
Els

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik13-6-2008 9:14:41

Hoi,
Ga eens kijken bij SuitSuply in Antwerpen. Enkel mannelijke verkopers die echt wel weten waar ze mee bezig zijn. Mijn vriend en ik zijn er zeer tevreden over.
Succes!
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl

Daphne
20-9-2008
 Meld misbruik13-6-2008 9:38:04

Wij zijn bij Jo in Lochristi geweest. Normaal gezien krijgt mijn vriend het heel snel op zijn zenuwen van verkopers, maar daar voelde hij zich super op zijn gemak. En ze luisterden echt naar wat hij wilde.

We zijn 2 maal geweest. De eerste maal zijn we geholpen door een vrouw, de tweede maal door een man. In beide gavallen even goed.

Groetjes,
Daphne

Tina
28-6-2008
 Meld misbruik13-6-2008 10:39:30

Hoi!

Wij zijn voor het kostuum van mijn vriend bij Wellens in Herentals geweest. Het was een vrouwelijke verkoopster (maar er zijn ook mannelijke) en die was echt super. Een echte aanrader. Die mevrouw is bijna twee uur met ons bezig geweest om het geknipte kostuum te vinden. Ze luisterde echt naar wat hij wou en ging eerst alle collecties met hem af om te zien of de snit van bepaalde merken wel goed was voor hem en welke niet, welke kleur hem stond,... Moet je echt doen. Wij zijn er cht heel tevreden van.

Groetjes,
Tina xx

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik13-6-2008 10:43:29

wij ook bij wellens geweest... het is echt de moeite om naar toe te rijden.

wij hadden een vrouwelijke verkoopster, een blonde. super!

hij zei gewoon wat hij wou en ze kwam met een stuk of 10 kostuums aanslepen exact in wat hij voorhad.

het eerste wat hij aanhad was direct raak!

dan moet je weten dat hij in andere winkels ook niet 'begrepen'werd.

In de trend van: ale mijnheer, uw vrouw heeft een ian stuart... daar MOET een 3-delig pak bij.

Terwijl hij absoluut geen 3-delig pak wou!

valentine
27-6-2008
 Meld misbruik13-6-2008 11:59:31

Hallo

Ook wij zijn bij Baerdemaeker in Eeklo geweest.
Die man is super, heel los, heel gewoon en weet waar hij mee bezig is. Je kan er echt alles aan vragen. En daarbovenop vind ik hun prijzen echt goed meevallen. Mijn vriend betaalde 550euro voor zijn droomkostuum. Zonder eigenlijk echt naar prijskaartjes te kijken.
Ze komen naar hem van heel ver. En das echt wel waar want 2weken terug gingen we voor 2e pas en er waren mensen van Brussel en Antwerpen.
Een echte aanrader dus!ALs je gaat neem anders eerst telefonisch contact op en maak een afspraak zodat je zeker de man hebt, hij zal dat zeker begrijpen.

Groetjes

Koen
21-6-2008
 Meld misbruik13-6-2008 12:53:04

Milano of Portobello in Leuven

Sandra
30-8-2008
 Meld misbruik13-6-2008 16:57:55

Hey Hanne,

Dat is raar, want wij zijn ook bij De Cock Fashion geweest in Wolvertem. De baas van de zaak heeft ons toen geholpen. En ik moet zeggen dat die dat zeer goed gedaan heeft. Hij had wel oor naar ons en heeft ons veel goede raad meegegeven. Hij kent er ook veel van: ziet direct wat type kostuums het beste bij iemand past.
We waren zo tevreden, dat op slag alle mannen van de familie daar hebben gekocht.

Maar ik begrijp je volledig hoor. We waren eerst naar Devos in Lennik geweest, en hadden net hetzelfde voor als jullie. Mijn verloofde had iets aangedaan waarvan de broek bij ons niet in de smaak viel. En de verkoopster begreep dat maar niet, ze probeerde ook met 'die broeken, dat is nu zo, dat is de mode. Alle broeken in dat merk zijn nu zo.' Bij De Cock zijn we uiteindelijk voor hetzelfde merk gegaan, en de broek was stukken mooier!

Moesten jullie ervoor openstaan om nog eens bij De Cock te gaan, kan ik dat jullie zeker aanraden; maar dan wel op het moment dat de baas er is...

Veel succes met de zoektocht!

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik13-6-2008 18:14:56

Mijn man was ook naar de Cock in Merchtem geweest en werd geholpen door een heel vriendelijke man. Hij heeft zijn kostuum uiteindelijk bij Linx in Leuven gekocht, waar hij door twee vrouwen heel vriendelijk geholpen werd.
Mijn trouwjurk kwam ook van bij de Cock (Linea Raffaeli).
Groetjes
Diane
elisadiana1@hotmail.com

Karlo
8-8-2008
 Meld misbruik13-6-2008 19:15:05

Hallo,

misschien een tip: Café Costume in Antwerpen. Iets verder, maar zeker de verplaatsing waard. Voor dezelfde prijs krijg je geen gewoon kostuum, maar een maatpak en kun je alles tot in de allerkleinste details kiezen. De verkoper en hoofdkleermaker zijn gasten die duidelijk heel goed weten waar ze mee bezig zijn. En de resultaten die ik al gezien heb, waren van topkwaliteit.
Misschien daar eens je licht gaan opsteken...

Groetjes,
Karlo
www.080808.tk

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...