Terug naar overzicht
wij hebben onderaan onze uitnodiging gezet,"cadeautip en dan een envelopje" dan valt dat niet zo hard op en zien ze het toch.mvg
Wij hebben:Uw aanwezigheid, uw gelukwensen en uw glimalach, zijn het mooste geschenk op onze huwelijksdag. Een centje voor onze huwelijkreis stellen wij natuurlijk ook heel erg op prijs. (dat laatste moet je dan aanpassen naar jouw situatie).Katleen
hallo,wij hebben voor volgende gekozen, heb er nu wel spijt van want achteraf bekeken lijkt het mij enorm opdringerig:onze uitzet is compleetde inrichting allang gereedhet enige wat ons nog hindert,is dat ons saldo is verminderd.Vrijblijvend de gegevens van ons huwelijksspaarvarkentje
hey,wij hebben en gedichtje gevonden maar begin nu ook te twijfelen, laat eens weten wat je ervan vind.ons huisje stat te glunderenmaar we hebben onze rekening moeten plunderendus mocht je iets willen geven laat het dan een centje wezengroetjes joke 13/09/08
Kort en bondig:als je ons wilt verrassen, hopen we dat het in een envelopje zal passen.
Hey Joke, dat laatste deel vind ik goed, maar het eerste lijkt niet echt voor een trouw. Ik zou dat eerder voor een housewarming party gebruiken. Ik zou vlugger iets nemen als "om op onze trouwdag te staan glunderen,..." al vind ik dat geheel ook niet echt ideaal... Maar je snapt wat ik bedoel?