Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

menukaarten foto

12-6-2008 16:11:40
hallo

binnen een maandje is het zover en ik moet nog vanalles doen. de mensen vrage of ik nog geen zenuwen heb; nee eigenlijk ni, heb daar geen tijd voor. stress is een andere zaak.
alles moet tussendoor gebeuren, het is eigenlijk een geluk dat ik in ploegen werk want anders kwam het ni goed denk ik.
ik moet nu nog menukaarten hebben voor op de tafels, ik zou er graag hebben met een foto van ons op, die gewone kaarten vind ik een beetje saai.
weet er iemand waar ik die kan vinden of moet ik ze zelf make?

groetjes
sofie

sofie
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 394

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik12-6-2008 17:35:20

zelf maken gaat alleszins de goedkoopste oplossing zijn denk ik... maar het zal wel bestaan om het te laten maken! wel een leuk ideetje moet ik zeggen!!

Laura
9-8-2009
 Meld misbruik12-6-2008 18:50:04

Je kan ook kaartje maken met Pixbook of andere foto-internet bedrijfjes: zo hebben we zelf onze uitnodigingen gemaakt: heel makkelijk, binnen de week heb je ze. En goed van kwaliteit

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik12-6-2008 20:08:46

Wij hebben onze menu's met foto's van ons zelf gemaakt. Via powerpoint en uitgeprint op fotopapier omdat dit sterk genoeg is om te blijven staan op tafel. Dit was blijkbaar een succes want er is maar 1 menu blijven liggen op het einde van de feest. Iedereen heeft hem meegenomen.
Groetjes,
Diane
Getrouwd op 17 mei
elisadiana1@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...