Terug naar overzicht
Bij mij ook nog 16 dagen op de teller. Amai ik krijg met momenten al stress!! Ik moet misboekje nog afwerken. Al de rest is in orde denk ik. Véééél geluk de 28ste!!GroetjesLieve
Hey Vanessa,Ik kan me voorstellen dat je nerveus bent. Ik ben net afgestudeerd als nagelstyliste, en ik kan mijn gedachten wat verzetten door verder te oefenen op mijn nailtrainer. Hopelijk jij ook! Veel succes!xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Hier ook nog 16 dagen en voorlopig nog geen stress! Alles is in orde!Laat ons juist samen duimen voor goed weer, want hoe het er nu naar uitziet!! PfffGroetjes!
halloja van mij nog 8 dagen te gaan en ben heel nerveus voor het moment, alles nog eens checken zodat ik zeker niets vergeet en zo...veel succes..ps.van welke streek ben je?
Ook bij ons nog 16 dagen.Als ik die teller naar beneden zie gaan, wordt ik helemaal nerveus...Vanessa, van welke regio ben jij?groetjeskarlien
dag damesik woon in bruggegroetjes
Dag naamgenootWij trouwen ook op 28/06! bijna alles is al gerelged, vanavond langs gaan bij feestzaal om tafelplanning door te geven.iedereen veel succes!groetjesvanessa28/06/2008