Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

t noodlot slaagt toe

  12-6-2008 13:54:42
jep inderdaad je leest goed.morgen is het onze grote dag en t noodlot heeft flink toegeslagen.
vanmorgen is er een camionette vanachter bij mij in de wagen gereden toen ik aan het rode licht stond te wachten.
gevolg: een hele hoop blikschade aan beide kanten en ik met een mooie nekband.
ik heb een wiplash en spierverrekking opgelopen.rustig aandoen zei de dokter heel leuk als je de dag nadien trouwt.had van alles te doen maar ja dat gaat nu niet meer.gelukkig springt iedereen nu ff bij en wat morgen betreft we zullen wel zien.veel plezier al zittend maken!
ik probeer het niet aan mijn hartje te laten komen en hou het hoofd hoog,dien nekband helpt wel :)
maar ja se wij wilden perse vrijdag den 13de trouwen!

saskia
18-7-2020
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 937


Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik12-6-2008 14:02:51

Ai Saskia...
dat is idd het noodlot hé meisje. Wat vind ik dit spijtig voor je. Maar laat het je dag niet bederven hoor! Vrijdag de 13de of niet, maak er een heel mooie dag van!



wendy
27-9-2008
 Meld misbruik12-6-2008 14:22:06

hallo saskia,
goh zeg...das nu echt wel pech hebben!
ik hoop ondanks de tegenslag dat alles goed verloopt en dat je toch nog kan genieten van die speciale dag.
wens je beterschap en vooral toch een mooie dag toe.
groetjes



sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik12-6-2008 21:54:59

Hi, echt ik zit echt met je, echt.
Maar misschien heb ik ook een beetje goed nieuws, een vriendin van mij heeft net hetzelfde voor gehad ook autoongeluk de dag voor haar trouw en zo een mooie stifnek om gekregen omdat ze een wiplash had. Ze is naar het ziekenhuis gereden heeft het daar uitgelegd en ze hebben haar op de morgend van hun trouw nog een cortisonespuit gegeven ze heeft haar nekband ook wel af en toe omgehad maar op de cruciale momenten niet.
ik weet niet of dit voor jou ook kan.
in iedergeval veel geluk morgen en kop op he. je zal zeker stralen met of zonderbandje.
groetjes Sylvia



Stefanie
20-9-2008
 Meld misbruik14-6-2008 20:44:23

En Saskia, viel je dag wat mee?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...