Terug naar overzicht
Hallo,bellenblazen op zich kan geen kwaad maar als je kleed inderdaad watergevoelig is en daar dus lichter of donkerder wordt is dit niet zo een goed idee, soms is het wel maar voor een seconde tot het weer droog is. je zou het eens kunnen vragen in de winkel want het hangt af van stof tot stof.eventueel kan je het uitproberen aan de binnekant van je kleed waar dezelfde stof zit als langs buiten je dipt met je vinger gewoon een beetje water op en laat het drogen als je niets ziet dan kan het geen kwaad.veel geluk groetjes sylvia
hou er rekening mee dat die bellenblazers echt wel mini-mini zijnmaar ze gaan niet af. wij hadden ze ook
Hoi,we gebruiken veel bellenblaas tijdens optredens van mijn vriend en hij heeft nog nooit plekken overgehouden op z'n kostuums dus... Ik moet wel zeggen, dat wij enkel de veilige bellenblaas nemen, die voor kinderen en niet de industriële... dat is het veiligste!Succes,
Ik heb er ook besteld via internet,ben er wel content van,bij de beschrijving stond 6 cm hoog,ze zijn zelfs groter,ze zijn 9 cm (ze hadden het voetje van het glaasje nie meegeteld).En ze geven geen plekken,heb ze getest op een lapje stof van het kleed.Grtz sarah