Terug naar overzicht
zelfde probleem gehad hierik kocht na aanraden van een collegaCordoniu in de Delhaize (7.99/fles of l) weet niet zo goed meer.Ook Freixenet uit de Colruyt is goed en goedkoper maar ik zag dat pas achteraf. Zwarte fles, negro.GroetjesKaren
Die rode Codorniu is zeer lekker :) (als je graag zoet hebt)En freixenet is idd ook een van de betere
Martini heeft sinds een tijdje ook een schuimwijn (brut) op de markt, rond de 7 euro/fles. (zwart matte fles)En echt de moeite. Verkrijgbaar in Carrefour en Delhaize (allicht ook elders te verkrijgen, maar in deze winkels zeker)Gezondheid :-)Cindy
uit de colruyt: gran baron (cava) ongeveer 5€/fles. al veel complimentjes over gekregen!groetjes,
Geen Freixenet! Das niet te drinken! Wij zijn gek op Crémant d'Alsace. Dat is geen merk, maar een streek zoals Champagne. De veel lekkerder variant van Champagne!
Ik zou zeggen, ga eens proeven bij een wijleverancier of zo. Dan je zeker dat hij lekker is. Je kan vooraf zeggen wat je budget is.
Hey,Wij vinden de Chevalier Cremant de Bourgogne wel lekker. Is er in gewone en rosé versie. 8.5 euro ofzo in Delhaize.Groetjes,Jenny
Hey Vanessa, Wij zweren altijd bij cava: is - volgens ons toch - meestal beter dan champagne.Ik ben ooit in de wijnkelder van Codorniú geweest en da's inderdaad een goeie cava. Maar onze favoriet is 'Aretey brut reserva': is niet overal te verkrijgen, maar als je Googlet, vind je 'm zeker terug. Wij halen 'm altijd in Poederlee (Lille, Kempen). Prijs is ergens tussen de 5,5 en 6 euro.GroetjesInes3/10/2008
hallo, wij hebben daar geluk in aangezien mijn vader wijnzaak heeft en daar heel veel van weet. ik zou aanraden om naar een wijnhandelaar je buurt te gaan. Zeggen wat je graag hebt en zeker niet en zij zullen u dan het nodige advies geven. Ook vragen of je mag proeven!Groetjes,Lieve 28/06/08
ik ben zot op freixenet!! zowel op de zwarte fles (de negro dus) als op de doorschijnende fles (maar kom niet op de naam nu, t zijn twee woordjes alleszins), echt heerlijk!!
Wij hebben op onze trouwreceptie Jacques Cartier Brut geschonken. Was heel lekker, niet te brut maar ook nog net geen demi-sec (hebben ze wel ook in demi-sec voor de liefhebbers). Gekocht in de Colruyt (ook in Okay hebben ze hem) aan 4,99 euro per fles, en heel veel complimenten over gekregen, dus: kwaliteit hoeft echt niet veel te kosten!Succes nog!