TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sylvia
9-5-2009
|
12-6-2008 0:26:47
Hallo, Ik wil helemaal geen vrijgezellenavond, mijn schat en ik vinden het maar niks jezelf belachelijk maken en vernederen is niet ons ding we gaan samen met een paar vrienden iets drinken of zo maar meer moet dat niet zijn. ik kan natuurlijk wel verstaan dat het niet fijn is hij wel en jij niet, eventueel kan je voorstellen of jullie hem niet samen kunnen doen dat hoor je tegenwoordig ook vaak. groetjes sylvia
|
|
Joke
25-4-2009
|
12-6-2008 0:38:46
Dag Patricia,
Bij ons is het een beetje omgekeerd: mijn vriend wil geen vrijgezellenavond, ik wel. Maar ik ga niet verkleed rondlopen en opdrachtjes vervullen en vragen stellen aan wildvreemden; ik vermoed (hoop) dat wij met een paar vriendinnen op een namiddag ergens gaan fietsen ofzo. Misschien kunnen jouw vriendinnen zoiets toch ? Als je het op zaterdagnamiddg doet zijn hun mannen misschien wel thuis om op de kindjes te passen ? Of misschien kun je je moeder vragen om jouw vrijgezellen te organiseren (dat gebeurt nog, heb ik mij laten vertellen) en kan zij jouw vriendinnen wel overtuigen ?
Hopelijk vind je een oplossing! Joke
|
|
sarah
17-5-2008
|
12-6-2008 4:56:15
Om heel eerlijk te zijn vind ik het flauwekul van jouw vriendinnen!
Op mijn vrijgezellenWEEKEND waren een paar mama's van kleine kindjes. En die vonden het alleen maar leuk om eens zonder kroost op pad te moeten.
Ik spreek zelf uit ervaring, want ik heb ook een zoontje van 1,5.
Misschien dat je wel met je collega's kan gaan? of met de vriendinnen die het wel zien zitten
groetjes
|
|
vanessa
20-6-2008
|
12-6-2008 6:39:14
wij doen ook geen vrijgezellenavond. we gaan gewoon samen eens uitgaan, ze gingen eerst ook iets plannen, maar ik heb hen duidelijk gemaakt dat dat niet ging doorgaan
mvg
|
|
sarah
18-7-2008
|
12-6-2008 7:10:58
Hey patricia,vindt het spijtig voor jou,kinderen is eigenlijk geen excuus. (Ik heb er zelf een van 3,de getuige hebben er van 2 j en eentje van 2 maanden!)
Ik heb ook geen vrijgezelle,ma da is omdat ik da nie wil. Wat gaan wij wel doen,wij gaan een avondje gaan eten met onze getuige,dan leren ze elkaar ook kennen,dan nemen we een beetje als de vrijgezellen.
Grtz sarah
|
|
Patricia
14-2-2009
|
12-6-2008 8:32:09
Persoonlijk zou ik dat ook héél erg vinden...maar:waarom neem je zelf geen initiatief?! Mijn idee van een vrijgezellen is een gezellige dag/avond met de vriendinnen en het belachelijk gemaakt worden hoort er niet bij. Dus waarom stel je ze niet voor om bv een dagje te gaan genieten in een verwenoord..wat brubbelbaadjes, sauna, wat zonnebank, massage... Ik ben er zeker van dat ze dat leuk gaan vinden (wie niet he), plus jij hebt je dag met je vriendinnen! Leg uit dat het belangrijk voor je is, dan moeten ze wel ;)
groetjes van een naamgenoot
|
|
Inge
27-9-2008
|
12-6-2008 8:45:44
Hallo Patricia,
Persoonlijk willen mijn vriend en ik geen vrijgezellenavond, toch niet zo ene waar je je belachelijk in maakt. Maar als je dat wel graag wil een vrijgezellenavond, eender op welke manier, vb sauna kan ook. Doe hier een oproep. Met bruidjes in spe die ook geen vrijgezellenavond hebben en er toch ene willen. En wie weet krijg je er een vriendin bij.
|
|
Ellen
21-6-2008
|
12-6-2008 9:01:32
Hey Patricia
Mijn vriend heeft zijn vrijgezellen al achter de rug. Ik wilde er persoonlijk geen, maar mijn zussen en zijn zus staan er nogal op dus gaan we dan toch dit weekend weg. Wellicht bowlen en iets gaan eten zodat het niet te laat wordt maar toch gezellig.
Als jij echt een vrijgezellen wilt, zou ik toch ook zelf wat hints laten vallen. Ik weet niet of je iets rustigs wilt of echt serieus uit de bol wilt gaan, maar ik denk dat er in beide gevallen wel een oplossing kan gezocht worden voor de kinderen.
Groetjes ellen 21/06/08
|
|
Hanne
30-8-2008
|
12-6-2008 9:49:46
Wat jammer dat jouw vriendinnen geen willen organiseren! Ze kunnen toch een oppas regelen...
|
|
Evi
30-5-2009
|
12-6-2008 11:02:54
Das idd heel jammer, zeker als je dat zelf graag wil. Ik heb er al paar achter de rug van vriendinnen en 't was telkens superleuk. De laatste keer zaten er ook enkele mama's tussen en die hebben een oppas voor de kinderen gezocht en hebben zich evenveel geamuseerd als de niet-mama's. I
Ik treed Patricia bij, als je het graag wil, waarom organiseer je zelf niet iets. Als ze echt de kinderen niet willen wegdoen, zijn er nog originele oplossingen. Mss bij iemand thuis (lees: waar alle kinderen kunnen gaan slapen als ze moe worden) een 'ladiesnight' organiseren. Je kan gezellig eten bij iemand thuis (bv met homecooking zodat niemand moet koken noch opdienen noch weg en weer lopen) eventueel in combinatie met upperdare party of zoiets of gewoon onderonsje met de vriendinnen. Ik heb regelmatig ladiesnight met de studievriendinnen en buiten hapjes en drankjes is er verder niets gepland, maar ik kan je verzekeren dat het altijd grote leute is (lees: roddelen, giechelen, 'geheimpjes' vertellen,....). Als je het echt wil, zou ik zoiets proberen te regelen. grtjs
|
|
Jennifer
5-9-2008
|
13-6-2008 13:51:14
Ik krijg ook geen vrijgezelle en mijn toekomstige wel. Ik begrijp je helemaal, want ik heb het er ook heel moeilijk mee, maar ik kan toch ook niemand dwingen om die voor mij te organiseren e...
Groetjes,
Jenny
|
|
Jennifer
5-9-2008
|
13-6-2008 13:52:48
NB. Ik heb er twee jaar geleden voor mijn beste vriendin er WEL één georganiseerd omdat ik ook haar getuige was. Maar vermits zij zwanger is en juist voor de week van ons huwelijk vermoedelijk zal moeten bevallen, kon zij niet mijn getuige zijn en kan zij ook niet bij een vrijgezelle zijn. SNIF
Jenny
|
|
Hanne
|
14-6-2008 17:18:43
Patricia
Kan je jouw getuige niet vertellen dat je iets leuk zou willen doen omdat je gaat trouwen 'al is het maar met jou iets gaan eten'? Een vriendin van me is ook gewoon met haar getuige eens lekker gaan eten op restaurant, die wilde niets liever. Een vrijgezellenavond hoéft geen heel georganiseer te zijn he. met een paar gaan eten of samen naar de sauna is genoeg, kunnen ze daarna naar huis waar hun man/moeder mss wel op de kinderen let? Ik denk dat niemand het georganiseer op zich zal willen nemen, maar dat ze mss graag wel zouden meegaan. Ik zou er zeker je getuige over aanspreken! .. Hartje uitluchten!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|