Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de ringen...

11-6-2008 16:59:36
we geraken er niet over de ringen ,mijn vriend ziet het niet zitten om dit te dragen en aan een ketting mag niet op het werk dus vrees ik dat hij meer in de kast ga liggen dan rond nek of zijn vinger.
wie had dit ook voor ?wat hebben jullie gedaan?we huwen enkel wettelijk...

patricia
3-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 324

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik11-6-2008 17:06:49

Een uurwerk...?
Je kan daar in graveren...

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik11-6-2008 17:07:10

Of een tattoo! ;-D

s
1-6-2007
 Meld misbruik11-6-2008 17:08:29

Voor hem een goedkope kopen (zilver ofzo).
Zo kan hij hem af en toe dragen voor speciale gelegenheden als jij dat graag wil.
En hij hoeft zich niet schuldig te voelend dat die goedkope ring in een kastje ligt.

evy
1-3-2009
 Meld misbruik11-6-2008 17:26:25

Onze ringen zullen door beiden weinig (of niet) gedragen worden. Beiden werken we in de voeding en juwelen zijn dus niet toegestaan. Ik probeer er aan te denken om mijn juwelen in het weekend wel te dragen, maar toch vergeet ik het nog heel regelmatig. 'k Vrees dat ze hier ook nooit zullen verslijten :-)

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik11-6-2008 18:31:48

Hallo,
Mijn schatteke mag ook geen dragen op het werk, we kopen toch voor beide een maar aangezien we ze naar onze smaak laten maken en ontwerpen valt die van hem minder duur uit. Maar het idee van een een horloge vindt ik ook fijn alhoewel je dat dan meestal ook niet mag aandoen, als je al geen juwelen mag dragen.
groetjes sylvia

Sanne
8-8-2008
 Meld misbruik11-6-2008 20:13:55

Hallo,
Wij kopen voor beiden een ring, alhoewel mijn man hem waarschijnlijk niet zal dragen. Toch kiezen wij er bewust voor om beide dezelfde te kopen. Misschien dat hij later nog van gedacht verandert en hem toch nog zal dragen.
Maar iedereen moet hier natuurlijk zijn zin mee doen.
Groetjes,
Sanne
08/08/08

Esther

Meld misbruik12-6-2008 10:17:55

Bij ons idem als bij Sanne. Ondertussen zijn wij getrouwd en mijn man draagt zijn ring elke dag (heel fier). Wie weet wordt hij dit wel beu na een tijd, maar ja, dan is dat zo maar. Ik vind het nu fijn om met (bijna) dezelfde ring rond te lopen.

Patsy
17-5-2008
 Meld misbruik12-6-2008 12:50:24

Hallo,

Bij ons was dat hetzelfde..
Eerst kreeg ik hem nog niet mee naar de juwelier .. Uiteindelijk tochelks iets gekozen dat we mooi vonden, maar geen matchende ringen.. elk een ander merk en andere stijl! Dan wast van .. ik moet een ketting of zo hebben, want kan dat toch ni verdragen en op het werk mag hij ook al geen juwelen aan doen!!
Maar nu .. 26 dagen na ons huwelijk gaat meneer heel fier elke dag op stap met zijn ring aan de vinger .. en rara van de week na een doucheke .. bibi vergeet haar ring terug aan te doen en geloof mij .. heel de straat heeft het mogen horen hoe schandalig het niet was dat ik mijne ring niet aan had ... ! Hahaha .. het kan verkeren!!

Veel succes!

Patsy
170508

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...