Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

12 juli 2008

  11-6-2008 15:22:22
Hey trouwertjes in spe,

Voor wie van jullie valt de grote dag ook op 12 juli? Begint serieus te korten, hé...
Ik zou graag eens willen weten hoever jullie staan met alles, wij moeten precies nog zoveel doen (buitenkant misboekjes, menukaarten, naamkaarten, tafelindeling, bloemen,...) 'k begin een beetje te flippen eigenlijk, nog maar 31 dagen!

Hoe zit het bij jullie?
Grts, Joke

joke
12-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1281


sofie
12-7-2008
 Meld misbruik11-6-2008 15:29:37

Hey Joke


Wij trouwen ook op 12 juli... Amaai inderdaad het is nie lang meer... We moeten ook nog heel wat doen ... Maar niet paniekeren we komen er wel ....


Grts
Sofie



cathy
7-12-2008
 Meld misbruik11-6-2008 15:30:48

hey joke,
wij trouwen ook op die dag. wij moeten het volgende nog doen:
tafelindeling (bijna af), naamkaartjes, trouwboeket gaan bestellen, tweede pasbeurt voor bruid en getuige
da is het zo beetje
ik begin soms ook nog te flippen
groetjes cathy



Heidi
12-7-2008
 Meld misbruik11-6-2008 16:01:47

Hallo,

Ook wij trouwen 12 juli 2008. Het doet zelfs al raar om die datum te zien staan. Dan krijg ik toch even een angstig gevoel. Wij moeten het volgende nog doen:
- Menu's maken
- Trouwboeket bestellen
- Tafelindeling (nog niet aan begonnen)
Gisteren moesten alle bevestigingen binnen zijn maar er zijn er nog een stuk of 15 waar we niks van horen.
- Laatste hand aan misboekje
- Cadeau getuigen/ouders (heb totaal geen idee)
- Iets voor de kindjes voor aan de kerk
- Iets voor ringen naar voor te brengen
- Versiering kerk
- 2de pasbeurt bruid

Ik ga stoppen met mijn lijstje voor ik helemaal in paniek schiet. Alhoewel ik denk dat als ik er aan begin het zeker te doen is.

Veel succes nog.
Heidi




Lien
19-9-2008
 Meld misbruik11-6-2008 16:10:08

Hey!

Ook wij trouwen 12 juli!!! Super spannend, het komt ontzettend dicht bij nu ;-) en we moeten nog ongelooflijk veel doen:

- misboekje (nog helemaal maken! :-s )
- bruidsboeket bestellen en kiezen
- tafelindeling (nog starten)
- versiering kerk / feestzaal / huis
- menukaartjes
- bedankjes genodigden knutselen.

EN verhuizen!! Wij verhuizen rond 3 juli naar ons eigen stulpje (wat een timing)
31 dagen lijkt nog wel even maar in werkelijkheid...

Groetjes!!!

stress-kip Lien



Marijke
12-7-2008
 Meld misbruik11-6-2008 16:48:26

Hey,

ook voor ons is het op 12 juli zover. Het begint inderdaad al wat te kriebelen. Wij moeten ook nog het een en ander doen:
2de pasbeurt bruid
bedankjes ouders en getuigen zoeken
bedankjes gasten afwerken
menu's, gastenboek en trouwkaars bestellen
tafelindeling (de genodigden hebben wel nog tijd om te bevestigen dus daar moeten we nog mee wachten)
en uiteraard alle afspraken nog eens herbevestigen.

Geniet nog van de laatste 31 dagen als 'vrijgezel'

Marijke



Conny
12-7-2008
 Meld misbruik11-6-2008 18:51:06

hallo iedereen,

Ook wij trouwen op 12 juli . Ik begin er s'nachts zelfs van te dromen zo erg is het met mij gesteld .
Wat de voorbereidingen betreft enkel nog de bloemen en de tafelschikking en alles nog eens herbevestigen .
Ik wil ook niet direkt paniekeren maar toch lukt het mij soms niet om mijn gedachten van ons huwelijk te houden, hopelijk niet te veel geen stress .



evelien
12-7-2008
 Meld misbruik12-6-2008 12:39:44

hey ,
wij trouwen ook op 12 juli
misboekjes zijn al klaar
nog versiering, kerk, koets
tafelindeling
cadeautjes getuigen
denk dat ik dan rond ben
Waar trouwen jullie ? ik in Lembeke
Doei



joke
12-7-2008
 Meld misbruik12-6-2008 18:01:02

Wij trouwen in Leuven voor 't stadhuis en in Herent voor de kerk.

De tweede pasbeurt, proefkapsel - en make - up en alles nog eens herbevestigen moeten we ook nog doen; was ik nog vergeten!
En ik die dacht dat we al veel gedaan hadden, maar dat lijstje blijft maar groeien... :s

Nog 30 dagen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...