Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat doen met de fotograaf tijdens het eten?

11-6-2008 13:51:59
Hey bruidjes,

Ik zit een beetje in de knoop met het diner. Wij gaan een diner doen met enkel de naaste familieleden (14 personen) in een een beetje afgegrezend deel van een restaurant en daarna een (hopelijk) spetterend dansfeest in het Hilton Hotel.

Nu is mijn vraag wat we best met de fotograaf kunnen doen. De fotograaf zal aanwezig zijn tot 's nachts en moet uiteraad ook eten (niet dat wij hem zouden willen laten verhongeren ;o)), maar we zitten met heel het gezelschap aan 1 tafel.

Zetten we dan best de fotograaf mee aan onze tafel of geven we hem een tafel apart heel dicht in de buurt???

Aan de ene kant zou ik het nogal onbeschoft vinden om hem niet mee aan de tafel te laten zitten en hij krijgt sowieso hetzelfde menu als de rest, maar aan de andere kant weet ik ook niet of dat wel zo "gepast" is en of die mens zich dan niet dood verveeld met 14 man aan een eretdafel...

Graag jullie mening.

Groetjes,

Jenny
05/09/2008

Jennifer
5-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 435

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik11-6-2008 14:01:01

ik zou aan de fotograaf zelf vragen wat hij het liefste heeft... zal van zijn persoonlijkheid afhangen of hij graag bij jullie aan de tafel zit of op zijn zielsalleentje

Stefanie
20-9-2008
 Meld misbruik11-6-2008 14:40:25

Ik zou het hem idd ook vragen. Het zou maar een raar zicht zijn als hij daar ergens alleen aan een tafeltje zit. Tenzij hij in een ander deel van dat restaurant eet? Hoewel ja, als hij sociaal is kan dat allemaal heel goed meevallen als hij bij jullie aan tafel zit.

Liesbeth
1-1-2008
 Meld misbruik11-6-2008 18:31:42

Bij ons heeft de fotograaf aan een tafeltje apart gegeten (en in een rustiger deel van de zaal): hij is tijdens het eten al begonnen met het verwerken van de foto's van de reportage. Dat was wel tof, want zo kregen we na het hoofdgerecht al een kleine selectie van de foto's te zien (en weten we dat ze heel mooi geworden zijn...)!

Je vraagt dus best aan je fotograaf wat hij/zij het liefste heeft.

Erwin

Meld misbruik11-6-2008 21:58:52

hey jennifer
uit ervarng weet ik dat veel bruidjes problemen hebben om dergelijke dingen te vragen. maar het klopt wat er verteld wordt. de fotograaf is er niet om te feesten maar om te werken.Daarom heb ik zelf liever een eenvoudige maaltijd dan dezelfde feestmaaltijd.

Hanne

Meld misbruik12-6-2008 8:22:21

Hoi
Ik wist dit ook helemaal niet..
bij ons blijft de fotograaf de hele dag en uiteraard moet die eten, maar kwist niet hoe en wat. k Vroeg het dan gewoon en uiteindelijk zullen we haar gewoon aan een tafel zetten, waar ook de ceremoniemeester zal zitten om te eten. Ze zullen lang zoveel niet eten en drinken maar we laten ze wel in theorie al de gangen mee doen.. We kunnen moeilijk zeggen: je krijgt geen dessert, daar heb je geen tijd voor :)...
Denk dat ze wel zelf zo snugger zijn om tijdens het eten op te staan en foto's te nemen of iets te regelen mocht er zich 't één of 't ander voordoen..
Groetjes, Hanne

Mandy
8-5-2009
 Meld misbruik12-6-2008 14:29:49

Hey,

Bij is de fotografe een vriendin van mijn broer. Ze is een laatste jaarsstudendte fotografie. Aangezien ze een vriendin is van mijn broer en mijn broer niet echt veel van de vrienden van mijn aanstaande kent mag ze gewoon mee aan tafel. Zodat mijn broer ook iemand wat beter kent en van zijn leeftijd.
Als het iemand sociaal is zie ik geen probleem waarom die niet mee aan tafel kan.

De fotograag weet van zichzelf ook dat hij er is om te werken dus die zal zeker foto's blijven nemen tijdens het eten.

Groetjes Mandy
www.joost-mandy.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...