Terug naar overzicht
Bij ons worden het van die vruchtenhartjes in witte fluwelen zakjes. (beetje hetzelfde kleur als mijn jurk) Ik overweeg wel nog om er misschien een klein versierinkje aan te hangen.Wat had je in gedachten of heb je echt geen idee?
Hallo,heb er ook lang over nagedacht maar ik heb bellenblazers gaan kopen, het etiket eraf gehaald, zelf een etiket met de achtergrond van onze trouwkaart, namen en datum geprint en erop gekleefd. Met zo van die ijzer draad met stof rond (bij ava) doe ik er dan een zakje (cellofaanpapier ook bij ava) met snoepjes (beertjes of zo) en een ballon rond.Wel mooi!
Hallo toekomstige bruidjes, Doet iedereen dit, een cadeautje geven aan de kindjes als je de kerk uit komt? Hoe schat je in hoeveel kindjes er zouden komen? Dit was iets waar ik totaal nog niet bij stilgestaan had. GroetjesInge
hallo,wij denken ook aan van die hartjes snoepjesik denk dat we bij ava wel mooie zakjes kunnen vinden?groetjes!
Hoi,ik ben afgelopen zaterdag getrouwd en ik had gekleurde bekers gehaald bij ikea (die vind je op de kinderafdeling), die gevuld met snoep en dan een doorschijnende folie eromheen en een strikje errond. Meer hebben de kinderen niet nodig :-)
Ik had sambaballen bij Ava gekocht. Beergommetjes in een doorzichtig zakje met een strikje rond de sambaballen gedaan. Alles zat in een rieten draagmand met tule versierd.Ik heb heel veel positieve reacties gekregen.
wij hebben m & m's besteld met onze namen erop en trouwdatum je kan die in eerder welke kleur kiezen!