Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

snoepmandje voor kindjes

11-6-2008 13:27:08
Hoi hoi,

Hebben jullie al beslist welke snoepjes jullie geven aan de kindjes die na de huwelijksviering een bloemetje of kusje komen geven? En hoe jullie dit gaan verpakken?

Ik zou er graag iets leuks van maken, maar heb momenteel nog niet echt veel inspiratie...Wij trouwen op 30 augustus.

Many thanks!

Groetjes,

Evelien

evelien
30-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1010

Stefanie
20-9-2008
 Meld misbruik11-6-2008 14:42:55

Bij ons worden het van die vruchtenhartjes in witte fluwelen zakjes. (beetje hetzelfde kleur als mijn jurk) Ik overweeg wel nog om er misschien een klein versierinkje aan te hangen.
Wat had je in gedachten of heb je echt geen idee?

leslie
21-6-2008
 Meld misbruik11-6-2008 15:22:55

Hallo,
heb er ook lang over nagedacht maar ik heb bellenblazers gaan kopen, het etiket eraf gehaald, zelf een etiket met de achtergrond van onze trouwkaart, namen en datum geprint en erop gekleefd. Met zo van die ijzer draad met stof rond (bij ava) doe ik er dan een zakje (cellofaanpapier ook bij ava) met snoepjes (beertjes of zo) en een ballon rond.
Wel mooi!

Inge
27-9-2008
 Meld misbruik11-6-2008 15:24:22

Hallo toekomstige bruidjes,

Doet iedereen dit, een cadeautje geven aan de kindjes als je de kerk uit komt? Hoe schat je in hoeveel kindjes er zouden komen?
Dit was iets waar ik totaal nog niet bij stilgestaan had.
Groetjes
Inge

Jo

Meld misbruik11-6-2008 19:35:46

hallo,

wij denken ook aan van die hartjes snoepjes
ik denk dat we bij ava wel mooie zakjes kunnen vinden?

groetjes!

Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik12-6-2008 0:02:01

Hoi,

ik ben afgelopen zaterdag getrouwd en ik had gekleurde bekers gehaald bij ikea (die vind je op de kinderafdeling), die gevuld met snoep en dan een doorschijnende folie eromheen en een strikje errond. Meer hebben de kinderen niet nodig :-)

Céline
24-5-2008
 Meld misbruik12-6-2008 17:21:12

Ik had sambaballen bij Ava gekocht. Beergommetjes in een doorzichtig zakje met een strikje rond de sambaballen gedaan. Alles zat in een rieten draagmand met tule versierd.
Ik heb heel veel positieve reacties gekregen.

lucinda
23-8-2008
 Meld misbruik12-6-2008 22:45:41

wij hebben m & m's besteld met onze namen erop en trouwdatum je kan die in eerder welke kleur kiezen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...