Terug naar overzicht
hey Vanessa,Bereid je voor op regenweer. Je hebt beter een tent te veel, dan eentje te weinig.Op onze trouw heeft het bakken water gegoten als we uit de kerk kwamen. Ik had eerst ook zo schrik van het regenweer, maar uiteindelijk hé geniet je toch van elk moment en is dat dag zoals hij was perfect.Elk type weer heeft zo zijn charme. Samen onder de paraplu kruipen en in een bedoemte bus een flesje kraken onderweg naar de feestzaal is echt heel tof! Veel toffer dan door het hete weer allemaal ver van elkaar te gaan zitten en het moeilijk te hebben!Zit er niet teveel mee in! Plan alles gewoon zodanig dat je niet in de regen hoeft te gaan staan als het nodig is!En die weerberichten veranderen nog continu! ik denk dat je pas de dag ervoor een beetje een realistische voorstelling zal krijgen over wat te verwachten, en dan nog...Geniet er in ieder geval van en leg je neer bij het feit dat je het weer nu eenmaal niet in de hand hebt, dat spaart heel veel stress uit!
hallo, Ik zou me idd ook voorbereiden op regenscenario. Niet dat het zeker zo zal zijn maar beter voorbereid!Maar België en weerberichten dat gaat nooit goed samen é! Stel je eens in de plaats van de koppeltjes die vorig weekend trouwden! Vrijdag en zaterdag een ramp! En dan plots zo zondag en maandag eventjes 27 graden! Dat is België, met zen ups en down.We kunnen enkel hopen é, maar ik zit daar niet zo mee. Ik hoop wel op mooi weer, maar is het niet zo wel ja we zullen ook wel plezier hebben.Wij hebben wel een tweede reportagedag voor foto's dus dat heeft wel wat speling.Groetjes
Hoi,Ik ben één van de bruidjes van afgelopen weekend. We zijn zaterdag getrouwd en het heeft geregend. Maar plots met de receptie klaarde het op :-). Gelukkig maar want ik had voor de kids een springkasteel voorzien.Niemand heeft het slechte weer aan zijn hart laten komen. Integendeel! Trouwens, als het mooi weer is kruipen de mensen ook onder de parasols om schaduw te hebben ;-)... Ik moet wel eerlijk toegeven dat we ook de locatie meehadden. We zijn getrouwd in Chateau de la rocq in Arquennes. En hadden ook hele mooie receptiezalen (apart van de grote feestzaal)met directe toegang tot de binnenkoer, met zicht op het water en een openhaard en dergelijke... Een superaanrader voor zij die nog opzoek zijn naar een zaal!Grauw weer heeft ook zijn charme, we zijn getrouwd met UVV, een heel persoonlijke ceremonie. En de donkere wolken maakte het gewoon nog intiemer!We hebben ook wel geluk met onze fotograaf, want hij bied ons gratis een fotoreportage aan omdat we niet veel foto's hebben kunnen trekken met het regenweer! En bovendien heeft hebben we s avonds toen het donker was nog foto's getrokken in de mist met het verlicht kasteel op de achtergrond. Resultaat is echt superromantisch!@Valentine... Inderdaad, het was even slikken toen ik maandag de gordijnen opentrok.. Maar toen dacht ik direct aan onze mooie dag, en al de positieve reacties die we nu nog steeds krijgen en de traantjes waren snel weer over..Dus, laat het niet aan jullie hart komen!!Regenweer verpest echt jullie dag niet!!!GroetjesIlka