Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zoontje 4jaar betrekken

  10-6-2008 22:37:47
Hoi

Wij trouwen 08.08.08 en zouden graag ons zoontje betrekken in het hele gebeuren. Hij is niet zo'n held in het voorbrengen van versjes enzo. En ik wil hem zeker niet dwingen tot iets, het moet ook voor hem een leuke dag zijn.Bij het uitwisselen van de ringen bv zouden we ook iets voor hem willen (een armbandje, een kettinkje)
Heeft er iemand nog ideeën hoe we hem kunnen betrekken? Want hij vertelt tegen iedereen dat wij met zijn drieën trouwen.

Bedankt

Gwendy

Gwendy
8-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1179


sarah
18-7-2008
 Meld misbruik11-6-2008 8:18:08

Hey gwendy,wij hebben een dochtertje van 3jaar wat we er ook in gaan betrekken.
Als wij de ringen wisselen krijgt zij ook een ringetje,dus voor je zoontje zou ik zeker een armbandje of kettingkje voorzien,dat maakt ze superfier,zij is het zelf mee gaan uitkiezen.
Bij de wet mag zij bij ons zitten vanvoor,ze gaan er 3 stoelen zetten,en dan mag ze ook "meetekenen" in het register.

S'avonds mag zij een stukje van de openingsdans meedoen,mss een kort liedje met haar papa alleen.

Grtz sarah




Sanne
8-8-2008
 Meld misbruik11-6-2008 20:22:23

Hallo,
Ook wij trouwen op 08/08/08 en hebben twee meisjes van 6 en 3. Wij hebben voor hun ook een ring (van Diddl) voorzien zodanig dat ze volledig mee betrokken zijn in het huwelijk. Als we wat groter zijn gaan we hun Diddl ringetje omruilen voor een gouden ringetje. Ik zou dus voor je zoontje zeker ook iets voorzien. Wij hebben voor Diddl gekozen omdat onze meisjes daar beiden stapel van zijn. Misschien kan je ook iets toepasselik kiezen voor je zoontje.
Groetjes,
Sanne



Gwendy
8-8-2008
 Meld misbruik11-6-2008 21:24:43

hoi,

Alvast bedankt voor jullie toffe ideeën. Ik denk dat ik voor een hangertje ga.

Bedabnkt
Gwen



mariska
4-7-2008
 Meld misbruik11-6-2008 23:12:42

Hallo,
ik heb zelf 2 kinderen en ik betrek hen er zoveel mogelijk bij.
de tekst op mijn aankondigingskaartje: mijn broertje en ik kondigen vol trots aan dat onze mama en papa naar de kerk zullen gaan.
De familienaam De Keyser was ons al gegeven.
maar mama krijgt hem nu ook voor de rest van haar leven!
Sandro en kyento

In de kerk ipv dat de ouders ons naar het altaar begeleiden doen mijn kinderen dit, de jongste zoon van 3 naast papa en dan ik met mijn oudste zoon. Ik trouw niet volledig in het wit maar mijn kinderen wel en ze dragen daarbij een losgeknoopt dasje in de kleur van mijn jurk.
Mijn oudste zoon van 8 leest een stukje voor in de kerk en de jongste brengt de ringen aan zijn vodde popje, nu maar hopen dat hij zijn knuffel eventjes wil loslaten :-)
Groetjes mariska
4/7/08



mariska
4-7-2008
 Meld misbruik11-6-2008 23:16:47

o ja vergeten bij de openingsdans komen de kinderen ook aan bod ik heb een super lang liedje gekozen 'power of love' en halverwege het liedje zorgt de getuige ervoor dat de kindjes komen om het laatste stukje met mama en papa te dansen.

sucses mariska



Gwendy
8-8-2008
 Meld misbruik12-6-2008 9:45:48

@ Mariska

Wat een mooie ontroerende tekst op jullie uitnodiging. Heel knap en ontroerend hoe julliie het doen.Ik kreeg er de tranen van in de ogen.

Groetjes Gwendy



shirley
12-7-2008
 Meld misbruik12-6-2008 15:39:56

hoi,
gwendy,
ik heb op kapaza zo'n ouderwetse beren gekocht (wij hebben 2 zoontjes van 4 en 6)
en die beren hebben een t shirt aan waarop op de ene beer de naam milan en de andere branko staat
voor het aanbrengen van de ringen hebben we bij ava zo'n klein houten kistje gevonden (bij de doopsuikers) die gaan ze zelf versieren naar eigen goesting en de ene heeft papa's ring in het kistje en de andere mama's ring
de voorkant van ons misboekje is een tekening die ons oudste zoontje gemaakt heeft
mama in haar lange trouwkleed ,met bos bloemen en hoge hakken (deze zijn erg hoog maar is wel grappig!) papa met zijn piekhaar en in mooi kostuum!
ik heb dat eens vlug voorgetekend want zoveel fantasie heeft hij nu ook niet en dan bovenaan mama en papa trouwen en de datum i p v onze namen (maar het is toch nog een eigen creatie geworden) nu mogen ze deze nog allemaal inkleuren maar dat vinden ze wel leuk en ze zijn zeer trots
als uitnodiging hebben we hetzelfde gdaan als mariska en ook hierover alleen maar lof gehad
ook onze priester is heel enthousiast over onze misboekjes en deze zijn nochtans heel kleurrijk :-)
gr shirley
12/07/2008



mariska
4-7-2008
 Meld misbruik12-6-2008 17:51:46

Hoi Gwendy,
Bedankt, leuk te horen dat andere mensen het ook mooi vinden. Nu maar hopen dat mijn dag vlekkenloos verloopt. Nog 22 dagen en dan ... eindelijk
Groetjes Mariska



vicky
24-5-2008
 Meld misbruik13-6-2008 21:45:33

wij zijn nu 24 mei gehuwd
mijn man heeft een hele persoonlijke tekst voorgelezen, die ik voor de kids had geschreven ,net na het uitwisselen van de ringen.
daar stond oa in dat we niet enkel trouw uitspraken voor elkaar maar ook voor de kids ... We hebben ze dan ons " teken " van trouw gegeven.
Dit hebben we wel heel speels opgevat omdat onze kids maar 2 en 3 zijn, een meisje en een jongen. ze kregen elk een sneeuwbol met daarin een foto van ons gezinnetje en de datum van het huwelijk erbij.


iedereen was ontroerd.

succes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...