Nu Online
Momenteel zijn er 117 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goedkope bruidsjurken 10/6-28/6/2008

10-6-2008 19:12:17
http://www.koonings.com/?page=8&item=30

Dit zag ik net online staan! Had ik het geweten dan was ik om mijn favoriete jurk van Ian Stuart gegaan, maar ik ben heel blij met de mijne van Linea Raffaelli dus ja. Maar ik zag onlangs een berichtje van iemand die een goedkope jurk zocht, dus dit is misschien het moment om te gaan kiezen!

Stefanie
20-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 349

kelly
14-6-2008
 Meld misbruik10-6-2008 21:46:38

Hey

Wat was je favoriete jurk van Ian Stuart?
Ik trouw nu zaterdag en heb een jurk van Ian Stuart

Groetjes

Stefanie
20-9-2008
 Meld misbruik11-6-2008 15:23:58

De Sancerre. Er zit eentje bij Linea Raffaelli die wel iets of wat gelijkenissen heeft qua jurk maar dan in Linea Raffaelli stijl. Ik had de dag voordien nog die Sancerre aan mijn vriend laten zien. Hij vond hem mooi en dan zag ik gisteren die aanbieding van 50% korting. Dat was al eens de moeite geweest om te gaan passen... Maar ja, je kan het niet allemaal hebben in het leven he. ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...