Terug naar overzicht
Hey,Dat hangt van je werknemer af...Ik krijg 4 dagen en een vriendin van mij 3.Ik heb al gehoord van 2 en 5 ook.Je moet dit eens nalezen in de officiele papieren van je werk of navragen bij de personeelsdienst. Die zullen je wel helpen.Groetjes, katrien
Het ligtr eraan wat je doet. Ik ben een verzorgende en krijg op mijn werk 2 dagen.Mijn vriend krijgt er 3.
Dit topic is al eens geweest.. je moet maar eens zoeken.Ik krijg er 2.Groetjes,Inge14/06/08
Ik krijg er 5!Hangt inderdaad van de CAO af die voor jou geldt. Op de personeelsdienst weten ze dat zeker.
Ik zou er vroeger 4 gekregen hebben en krijg er vanaf dit jaar maar 1 meer. Ik werk in het onderwijs, maar niet als lesgever (administratief).Niet leuk, maar gelukkig heb ik nog dagen staan die ik ervoor kan gebruiken.Inderdaad aan je personeelsdienst vragen, want het is blijkbaar overal verschillend.Patricia
hey,in België krijg je normaal gezien 3 dagen klein verlet voor je huwelijk. Staat in de wet.... Misschien dat je er meer kan krijgen, maar minder zou normaal niet mogen.Ben geen juriste, maar sommige dingen uit mn cursus rechten heb ik altijd goed onthouden :-))Check eens bij je HR dienst.Groeten,Karolien.
Het is dus overal verschillend. Ik werk in het buitenland en ik krijg er maar 2. 5 zou idd wel leuker zijn. ;-)
ik werk in Frankrijk en hier zijn het 4 dagen :-))Els
ik werk in belgie in de thuiszorg met dienstenscheques .heb al vlug mailtje gestuurd hoeveel het er zijn .is meegenomen he wat we krijgen
Hey iedereen, Ik ben federaal ambtenaar en ik krijg er 4.Mijn verloofde krijgt er 'maar' 3.GroetjesInes3/10/2008
ik heb drie dagen verlet gekregen.Te nemen de week voor of de week na de trouw.Groetjes!
ikke 4, mijn vriend 3...
heb net telefoon gehad van men baas en ik zou maar enkel de dag van het huwelijk zelf hebben da's straf ...
Ik heb drie dagen (volgens mij is dit wettelijk). GroetjesDiane
Ik heb recht op 2 dagen. 'k Had er ook liever wat meer gehad, maar mijne baas geeft niet meer dan wat wettelijk verplicht is.
Ik krijg er 3, mijn verloofde 2. Ik dacht dat dit afhankelijk is van het paritair comité waarin je zit.Groeten,20/09/2008
@Kelley't hangt ook af van je baas, want zowel mijn verloofde als ik hebben eenzelfde PC. Ik krijg 2 dagen, hij 3.
Hey,als je een syndicaat hebt moet je daar maar is langs gaan,2dagen is het minimum,ze mogen er meer geven als ze willen dat hangt dan weer van de baas af,maar die 2 dagen moet je zeker voor gaan.Succes!
Ik sta in het onderwijs en daar krijg je enkel de dag van het huwelijk zelf, dus maar 1 dag. Gelukkig hebben wij vakantie genoeg om in te trouwen.
ik heb er drie grts cindy 12/09/08
12 :-)
wij hebben er allebei 4 gekregen... maar blijkbaar varieert het nogal....
Ik werk in de sociale sector. Kreeg 2 dagen, te nemen in de week voor of de week na de trouw.
hallo,heb het aangevraagd op de rva en men is wettelijk verplicht "2" dagen te geven.