Terug naar overzicht
Amai meisje,Das inderdaad stressen!Over je nageltjes zou ik me geen zorgen maken. Het is tenslotte enkel je vinger waaraan je prachtige trouwring zit waar iedereen naar gaat kijken.Ik hoop dat je kindjes zich snel beter zullen voelen, niets zo erg dan een ziek kindje op je trouwdag...Zorg dat je ventje een volledig brandvrij veiligheidspak draagt wanneer hij gaat werken! :-) Ik hoop dat hij geen pech meer zal hebben. Wanneer zijn oog nog blauw ziet kun je hem misschien overtuigen om wat camouflagecreme te gebruiken op jullie grote dag? Hopelijk is alles weggetrokken en heeft hij geen pijn meer.Ik zou zeggen: soigneer hem maar goe.Zoals je zelf al zei: we blijven lachen he! ;-)Ik wens je alvast een prachtige dag toe!xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl nog 60 dagen te gaan
oei oei das niet zo fijn maar ken je het spreekwoord een slechte generale is een goede premiere dus zie het ook maar zo liever nu nog wat afzien en een super mega ongelofelijk dag beleven zonder tegenval op jullie trouwdag.ik wens je dit dan ook toe geniet er van.groetjes sylvia