Nu Online
Momenteel zijn er 29 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 3 dagen te gaan!!!

10-6-2008 10:44:46
jaja nog 3 dagen en dan is het aan ons.ben aant doodgaan van de zenuwen,dacht niet dat dat kon maar blijkbaar heb ik toch ook last van gezonde stress.
het is hier dan ook de laatste dagen een aaneenschakelingen van vanalles geweest,beginnende op vrijdag.wie zegt dat vrijdag den 13de een ongeluksdag is heeft mijn vrijdag de 6de niet gehad.
vrijdag ik sta op alles loopt zijn gangeske gelijk dat t moet,breekt 1 van mijn zorgvuldig gespaarde nageltjes af.geen probleem ga me ni druk daarover maken maar t zet wel den toon voor heel de dag.tegen de middag staat ventje plots thuis werkongeval!jaja hij heeft een trekhaak tegen zijn rechter wenkbrauw gekregen.resultaat hoofdpijn en blauw oog.dat is nu al gelukkig wat weggetrokken maar blijkbaar zijn zijn zenuwen geraakt dus vergaat ie nog van de pijn.maar dat zou binnen paar dagen weg moeten zijn.
dan ga ik naar de winkel voor de laatste pasbeurt van mijn kleed.het paste perfect,was blijkbaar nog paar kilootjes afgevallen wat er voor zorgt dat het nog mooier valt.MAAR de lieve naaister had blijkbaar een ongelukje gehad met mijn kleed.bij het verstellen had de lieve dame in haar vinger geprikt resulaat een mooie rode druppel op mijn kleed net ter hoogte van mijn borst(zijkant).op wit kleurt heel mooi,heel zichtbaar.ach geen probleem zeggen ze in de winkel,we krijgen dat er wel uit.jaja met als gevolg een leuke donkere kring van de zeep.och we steken dat vanavond(vrijdag) int wasmachine en vlek weg.ben heel boos en zenuwachtig daar vertrokken om de kindjes vant school en de creche te gaan halen.
eindelijk bij de creche aangekomen,dochtertje was al een paar daagjes niet helemaal lekker,dus even voor controle naar dokter.zij heeft een keelontsteking en zoonje heeft een ontsteking op zijn arm van een wondje open te krabben.
geloof me er was 's avonds een feestje bij mij in de zaak maar ik ben na een vluchtig beleefdheidsbezoekje snel mijn bedje ingekropen.die dag moest snel voorbij.
zaterdag terug naar winkel geweest en gelukkig is de vlek eruit(handwas!!!) maar ik zag me al bijna naakt trouwen.
zondag was goed maar er kon weinig mislopen want we zijn thuis gebleven.
gisteren komt t ventje thuis heeft hij zijn hoofd gestoten tegen iets anders en loopt nu rond met een grote blauwe buil,gelukkig net in de haarlijn dus is niet zichtbaar.de arme jongen durft al bijna niet meer gaan werken.
jaja stress!!!ik zal blij zijn als we vrijdag gehaald hebben want ik krijg er genoeg van.
en o ja om het verhaal rond te maken en te eindigen bij het begin...vannacht is er een tweede nagel afgebroken :) maar we blijven lachen he.

saskia
18-7-2020
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 474

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik10-6-2008 12:17:59

Amai meisje,
Das inderdaad stressen!
Over je nageltjes zou ik me geen zorgen maken. Het is tenslotte enkel je vinger waaraan je prachtige trouwring zit waar iedereen naar gaat kijken.
Ik hoop dat je kindjes zich snel beter zullen voelen, niets zo erg dan een ziek kindje op je trouwdag...
Zorg dat je ventje een volledig brandvrij veiligheidspak draagt wanneer hij gaat werken! :-) Ik hoop dat hij geen pech meer zal hebben. Wanneer zijn oog nog blauw ziet kun je hem misschien overtuigen om wat camouflagecreme te gebruiken op jullie grote dag? Hopelijk is alles weggetrokken en heeft hij geen pijn meer.
Ik zou zeggen: soigneer hem maar goe.
Zoals je zelf al zei: we blijven lachen he! ;-)

Ik wens je alvast een prachtige dag toe!
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
nog 60 dagen te gaan

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik10-6-2008 14:54:09

oei oei das niet zo fijn maar ken je het spreekwoord een slechte generale is een goede premiere dus zie het ook maar zo liever nu nog wat afzien en een super mega ongelofelijk dag beleven zonder tegenval op jullie trouwdag.
ik wens je dit dan ook toe geniet er van.
groetjes sylvia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...