Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

07/06/08 GETROUWD -verslag en tips !!

  10-6-2008 10:37:20
Lieve bruidjes,

Wij zijn net getrouwd! Ik heb een heerlijk goed gevoel vanbinnen. Doch kennen we elkaar al 12 jaar. Het is toch anders. Het is net of ons relatie in een verhoogde dimensie zit.

Hier ons veslag van een onvergetelijke dag in ons leven:

05.30u wakker geworden bij mijn ouders thuis. Heb ondanks alles toch lekker (kort) geslapen.
Bruidjes probeer echt jullie kalmte te houden. Ik heb zo genoten van mijn dag, en stress ebten gauw weg.
Het is zo belangrijk !
07.00u werd ik opgemaakt door Myriam (kapster) en Assita (make up aan huis)
Deze dames hebben gouden handen! Betaalbaar en het resultaat... je moet gewoon onze foto's zien.
09.00u bruidsboeket ontvangen, prachtig mooi. Bloemist Abies
09.30u vertrek naar gemeentehuis in een oldtimer van bij AAC Ceremonie (zeer goedkoop)
Deze chauffeur gaf ons onderweg ook nog tips, deze man was zeer kalm en tof.
10.30u burgerlijke trouw
11.30u kerkviering
wij hebben ballonafspanning laten zetten door Bocado en Michael ingehuurd om te zingen.
De mensen kregen kippevel !!! Zo mooi seg en ontroerend, deze man kan er wat van!
Toen ik mijn intrede deed aan de arm van mijn papa... dat was een onbeschrijfelijk gevoel. Een moment dat in mijn netvlies gebrand staat. Iedereen keek naar ons. Ik kreeg het moeilijk dus staarde ik naar mijn ventje, mijn houvast, mijn steun en toeverlaat die vooraan aan het altaar stond te wachten.
Het gezang van Michael galmde door de kerk toen ik met mijn papa de intrede deed, Tony begon te trillen en hij brak en storte in hij begon te huilen, zo emotioneel was hij nog nooit geweest.
Ik begon te huilen, mijn ouders begonnen te huilen, de pastoor, heel de kerk huilde mee.
Wat was het een mooie viering! Om nooit meer te vergeten...
En Michael bedankt voor je zang, je was ongelooflijk !
13.00u receptie bij mijn ouders
13.30u vertrek op fotolocatie naar de Zoo van Antwerpen en het Centraal Station
Jef Celen is een must op je trouwdag ! Deze man is ongelooflijk getalenteerd. Hij is bovendien ook zeer professioneel en betaalbaar zie z'n site www.jeffcelen.be Hij was heel de dag aanwezig...
18.00u receptie kasteel Rivierenhof
19.00u diner in het kasteel Rivierenhof te Deurne
Bruidjes zoeken jullie nog een locatie voor het hele feestgebeuren. Neem deze raad van harte en pols even bij het Kasteel Rivierenhof. Het is betaalbaar en de kwaliteit is zo goed !
Het eten, de stijl,... alles was gewoon af !
Veerle en Wim Boon zijn ongelofelijke mensen die weten dat klant koning is. Al onze wensen werden gerespecteerd en ze deden alles voor ons.
Michael zorgde voor 2u lang live zang tijdens het diner. Mensen kregen echt goosebumps !
22.00u er kwamen allerlei verrassingen uit de hoek!
Mijn vrijgezellen op het scherm, leuke opdrachten die ik op het feest moest doen...
23.00u VUURWERK,jaja wij hadden een spetterende feest! Ook hiervoor heb ik een goede betaalbare adresje
23.30u taart een echt pronkstuk! Aangezien wij met zo'n 150 gasten waren kregen we zowel een ijspronkstuk als een biscuitpronkstuk. Prachtig mooi !
24.00u openingsdans. Was alweer een vertederend moment! Wij hadden foto's van ons leven (van baby tot nu 12 jaar samen) laten projecteren op een scherm. heel leuk en de mensen vonden het fantastisch.
Dan was het shaken !! DJ Geert deed ongelooflijk zijn ding !!!
Den dansvloer stond geen moment leeg. Deze man heb je echt nodig voor een geslaagd feestje !!!
Het feest duurde tot 5u... Om 6u lagen wij in een suite op hotel na te genieten van een onvergetelijke dag.

Bruidjes, probeer echt te genieten van je dag. Ik heb echt elk moment letterlijk geabsorbeerd.
Als ik terug aan ons dag denk, moet ik spontaan een traantje wegpinken.
Ons feest was meer dan geslaagd !

Bruidjes die tips willen voor betaalbare ingehuurde mensen, fotograaf, videograaf, DJ, versiering, kadotips ouders, getuigen, muziekkeuze, bedanking, menu kaart, kortweg alles wat je voor een trouw nodig hebt, ....
mailen kan naar tony.dujardin@telenet.be

Zij die nog moeten trouwen, wens ik jullie veel plezier met jullie trouwvoorbereiding.
Het vraagt veel werk maar het is absoluut de moeite !
En dat jullie evenveel mogen genieten op jullie grote dag zoals wij dat hebben gedaan.
x
Vi en Tony
07/06/08





Vi
7-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1711


Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik10-6-2008 10:45:51

Hey,

Eerst en vooral een dikke proficiat!
Je beschrijving van je grote dag doet me gewoon wegdromen van mijn dag... Nog 60 dagen te gaan, maar het kan er niet gauw genoeg zijn!
Heb je ergens foto's die we kunnen bekijken?

Groetjes, Katrien



Elke
7-3-2009
 Meld misbruik10-6-2008 11:24:46

Waw!! Een ongelooflijk dikke proficiat! Geniet van het getrouwde leven!!
(wij hebben dezelfde fotograaf, ben dus ook wel benieuwd naar jullie fotootjes! ;-))



els
28-6-2008
 Meld misbruik10-6-2008 12:29:25

hey, proficiat!

Hihi, ik heb jullie vuurwerk gezien, wij stonden met onze tent op het middeleeuwse kamp.

Ik heb daar smiddags een trouwer gezien, waren jullie dat misschien?

grtjs
els



sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik10-6-2008 13:16:57

Hallo Vi,
super dikke proficiat,
ik heb enorm genoten van je verslag met traantjes en al echt geweldig.
Groetjes Sylvia



Inge
27-9-2008
 Meld misbruik10-6-2008 16:07:00

Hallo,
Ook van mij n'een dikke proficiat.
Zoals jij jullie huwelijk beschrijft... echt mooi alleen al bij het verhaal krijg ik het moeilijk, als ik denk dat ik daar binnenkort (109 dagen) zal staan... mijn grootste nachtmerrie is dat ik ook ga huilen, hebben jullie tips om die traantjes weg te houden, ik wil blij zijn, lachen, stralen, maar niet huilen van geluk.



patricia
26-7-2008
 Meld misbruik10-6-2008 17:37:10

Hey Viv,
Ik wens jullie een héél gelukkig leven samen. Het is telkens weer fijn te lezen hoe de mensen genoten hebben van hun dag! Dikke knuffel en veel geluk en plezier met je "ventje"!!
Groetjes,
Patricia



Jennifer
5-9-2008
 Meld misbruik10-6-2008 18:10:00

Beste Vi en Tony,

Ik heb net het verslag van jullie trouwdag gelezen en wil jullie vooreest feliciteren!

Verder zie ik dat jullie als fotograaf Jef Celen hadden. Wij hebben ook voor hem gekozen en waren ook van plan om foto's te nemen in de zoo en het station van Antwerpen. Dit zullen wel héél leuke foto's geworden zijn. Moesten jullie inkom in de zoo betalen?

Met nog een goede 80 dagen op de teller beginnen de zenuwen langzaam te komen.

Ik heb ook nog steeds geen kapper en visagist en heb gezien dat jullie blijkbaar 2 mensen gevonden hebben die aan huis komen. Is het mogelijk om de gegevens even door te mailen?

Enkele van jullie huwelijksfoto's op locatie zijn uiteraard ook altijd welkom.

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Groetjes,

Jenny
kurze3000@yahoo.com



shirley
12-7-2008
 Meld misbruik10-6-2008 18:46:29

hoi vi,
van harte gefeliciteerd jullie beiden!
nogmaals bedankt voor de tips die ik gekregen heb van jou
wat vonden ze van je snoeproosjes?
vele groetjes
shirley
12/07/2008



Karlo
8-8-2008
 Meld misbruik20-6-2008 21:36:45

Beste Vi,

wij zijn vandaag bij kasteel Rivierenhof langsgeweest voor enkele praktische afspraken, want wij trouwen binnen 7 weken. Wim heeft ons jullie bedankkaartje getoond. Je mag er gerust van zijn dat hij apetrots is om zoiets te mogen ontvangen.
We hopen dat we een even leuke dag als jullie kunnen hebben...

Groetjes,
Karlo
www.080808.tk


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info