Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

troudatum

  19-11-2003 0:05:45
wy trouwen de 14 augustus 2004 in boom zyn er nog koppels die deze datum trouwen ,,,dank u fabienne en jimmy

fabienne
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 643


Liesbeth
14-8-2004
 Meld misbruik19-11-2003 8:38:33

Hey,

Wij trouwen ook op 14/08/2004 in Verrebroek.

En hoever staan jullie reeds met de voorbereidingen?

Groetjes,
Liesbeth



fabienne
7-7-2007
 Meld misbruik19-11-2003 22:28:07

voor liesbeth,alles lig vast ,zaal auto,s enz nog ons misboekje maken en de ringen nog kiezen en kleren voor de bruidegom,en nog locatie zoeken vooe de foto,s en jullie hoe ver zyn jullie groetjes van fabienne en jimmy



Letitia

 Meld misbruik20-11-2003 16:37:41

Zijn jullie niet bang dat de mensen op vakantie zullen zijn? Ik dacht ook in de zomer te trouwen maar vele mensen zijn weg en ik wou het niet riskeren om vrienden te moeten missen op mijn huwelijk. We trouwen uiteindelijk op 8 mei...



Liesbeth
14-8-2004
 Meld misbruik22-11-2003 9:17:28

Hey,

Wij nemen echt wel onze tijd om alles te selecteren, vandaar hebben wij eigenlijk nog niet veel.

De zaak ligt vast maar we mogen zelf een traiteur kiezen. We hadden enkele traiteurs geselecteerd en nu zijn we nog aan het onderhandelen met 2 traiteurs.

De ceremoniemeester ligt vast.

Het vervoer voor mij is ook al besproken (mijn nonkel rijdt met de koets). Maar voor de suite ben ik nog aan het twijfelen tussen een huifkar of een citroën traxion avant. Het nadeel is wel dat ik nogal een heel grote suite heb (20 personen).

Voor de fotograaf hebben we een idee.

Voor de uitnodigingen heb ik nog totaal geen idee.

Voor de huwelijksmis heb ik wel de teksten al. Ik moet nog selecteren, wie wat gaat zeggen en de muziek heb ik ook nog niet aangezien ik eerst nog iemand moet vinden die kan zingen in de kerk.

Dus wij hebben nog veel werk.

Groetjes,
Liesbeth



karen
14-8-2004
 Meld misbruik27-11-2003 17:48:39

Hoi, hoi, Filip en ik trouwen ook op 14 augustus te Bilzen (limburg).
Heb zaal, traiteur, trouwkleed, fotograaf, bruidskinderen, recptie al geregeld. Ben nu aan uitnodigingen bezig, onder kerstvakantie ga ik aan het misboekje beginnen. Daarna het moeilijkste: gastenlijst (hebben over de 250 pers.)
Groetjes Karen



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 22:50:48

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...