Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ julien

  9-6-2008 22:51:31
beste Julien,

ik heb een enorm probleem met U manier van reageren...blijkbaar...en gelukkig ben ik niet de enige!
ons huwelijksfeest was AF alles erop en eraan...van top tot teen klasse...!
etiquette op de eerste plaats!!! je misplaatste en zelfs misselijke opmerkingen zoals...HUP BETSY ZIT WEER OP HAAR GEIT pik ik niet...
je kan je wanen wie je bent maar je bent eigenlijk een zielig persoontje dat z'n frustraties hier even komt uitwerken ...eigenlijk voel ik me slecht om zoiets te moeten vermelden via deze site maar ik weet je anders niet te bereiken...
bij deze dus meld ik U dat ik je belachelijk gedrag hier heus niet aanvaard word zoals jij wel denkt!!! ten eerste is het hier voor toekomstige bruidjes en bruidegommen...en niet voor opdringerige weet ik veel watjes zoals jij!! als je reklame wil maken moet je verplicht betalend deelnemen!!(was je blijkbaar ontgaan) ik laat me niet echt graag belachelijk maken door een mislukte ceremoniemeester die (zogezegd) van de baan gereden is ooit...k'heb er ook al wel mn bedenkingen over!!!
je vernederd iedereen en alles hier...hebben we echt geen nood aan hoor!
hopelijk begrijp je eindelijk dat het genoeg is en laat je ieder z'n zin doen...ipv mensen te vernederen en te kleineren!!!
steek U etiquette waar je hem kwijt wil en laat hier iedereen gerust!!!!
ga je zielige (mislukte) leven ergens anders opdringen!!! en maak mij maar belachelijk...voor ons is ons huwelijkspartij achter de rug en het was fantastisch...etiquette tot en met!!! maar ieder heeft zijn budget en verlangen...en daar kan jij niet over oordelen!!!
er is trouwens een seniorennet waar je je frustraties kwijt kan!!
mvg betsy

bruidjes sorry maar hij pest hier iedereen en ben het grondig beu!!!
veel succes verder!!!
wij zijn reeds 3 dagen gehuwd!!!
xxxxxxxxx

betsy
6-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 35 | Gelezen: 1580


sarah
17-5-2008
 Meld misbruik10-6-2008 4:35:36

hela betsyke,

sarah hier!!! Hoe was uwe trouw?? Ik zit nog op bali, maar zet het maar op mail...

zit dieje julien hier nu terug de sfeer te verzieken?? die man is gewoon zielig

en jawel je kan hem wel bereiken... de slimmerik heeft zijn telefoonnummer hier eens gegeven!

xxxx



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik10-6-2008 4:39:24

zeg betske, waar gaat het eigenlijk over??
welk topic?




maja
25-10-2008
 Meld misbruik10-6-2008 7:30:50

hallo
Kan je lezen op minimun aan etiquette, of eens kijken naar zijn persoonlijk item naar mij en dorine gericht. Maar het is begonnen bij Julien ben jij ceremoniemeester, da's allemaal van vorige zaterdag.
Betsy, je bent niet de enige die hij persoonlijke verwijten maakt. Negeren, en misschien eens goed lachen met zijn gebrek aan inzicht en met zijn kortzichtigheid.
Ben blij dat je er een geslaagde dag opzitten hebt, dat kan alleen maar een goede start zijn voor een geslaagd huwelijk.

Groetjes



julien

 Meld misbruik10-6-2008 7:32:53




Dorine

 Meld misbruik10-6-2008 7:54:30

Goed gedaan Betsy, het loopt de spuigaten uit met Mr. Julien of Freddy of ?. De verwijten naar mij toegericht zijn zo belachelijk, "mijn jaren van verstand moeten nog komen". Mr. is helderziende, weet hoe oud ik ben????
Dit lolletje loopt hier zelfs al van 2005!!! De sfeer is verziekt en al heel wat bruidjes hebben dit forum verlaten. Een goeie raad van een "kortzichtig mens", LAAT HEM VOOR WAT HIJ IS
En voor jou en je ventje Betsy, van harte proficiat geniet van jullie wittebroodsweken en van alle mooie momenten, de herinneringen aan wat zeker een geslaagd feest zal geweest zijn.

Groetjes

de moderators zouden hun site beter in de gaten moeten houden, zelfs mails beantwoorden ze niet!!!!!!!



julien

 Meld misbruik10-6-2008 8:46:15




Tineke

 Meld misbruik10-6-2008 9:00:43

dan reageer ik ook!
hopelijk volgen er nog meer!



Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik10-6-2008 9:06:09

Hey,

ik ben het ermee eens dat Dhr Julien idd bij momenten wat meer tact naar voor mag brengen in zijn antwoorden. Een ceremoniemeester zou beter moeten weten.... Iedereen organiseert zijn trouw hoe zij het willen, met het beschikbare budget en iedereen moet daar respect voor opbrengen.

Wel vind ik dat niemand op dit forum is gebaat bij scheldtirades aan wie ook geaddresseerd. Ik zou zeggen leven en laten leven, en gewoon negeren die handel. Als je iets ziet van Julien, sla het dan over!! Diene mens heeft er gewoon zijn plezier in om iedereen op de kast te jagen, en jullie lopen er allemaal met jullie ogen wagenwijd open in!

Het is een feit dat hij hier niet moet vertoeven, maar we leven in een vrij land, met vrije meningsuiting.... Je zal op elk forum wel zonderlingen terugvinden.

Bruidjes & bruidegommen, trek het jullie niet aan!

Julien, grow up, wees wat minder kortzichtig en gebruik wat meer tact in uw antwoorden!

Groeten,
Karolien.



Els
19-7-2008
 Meld misbruik10-6-2008 9:07:13

Dag Julien!! Tot nooit meer...
Els



Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik10-6-2008 9:13:27

Voor mij mag hij ook verdwijnen



Amber
9-8-2008
 Meld misbruik10-6-2008 9:15:46

@julien
Ziehier de 10de dame!
Beat it!!!



Sofie
12-9-2009
 Meld misbruik10-6-2008 9:27:28

Je zou beter vertrekken en nooit meer x van je laten horen!

Dat is het beste voor iedereen!
Dit hier is 'n mooi trouwforum waar iedereen zijn gevoelens kan delen met anderen over de allermooiste dag van ons leven..

Je maakt echt 'n topic kapot met je kortzichtige commentaren.
We hebben dit echt niet nodig !!



Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik10-6-2008 9:31:20

Voeg er mij maar aan toe als 11de. Zo zijn we zeker ;-)
Proficiat aan Betsy met je ongetwijfeld prachthuwelijk!

Katleen



Petra
22-8-2008
 Meld misbruik10-6-2008 9:31:23

Ik sluit mij volledig aan bij de vorige dames ... verdwijnen dus !
Groetjes,
Petra
22-08-08



Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik10-6-2008 9:55:31

En voeg mij ook maar toe. Dit forum is om elkaar te helpen en niet af te breken. En Julien, al geeft ge soms nen tip, meestal zit ge de mensen af te breken en dat doet pijn.

cathy
17 dagen (heel goed gelukt en zoals wij dat wilden) gehuwd



Dorina

 Meld misbruik10-6-2008 10:29:53

verdwijnen dus Julien...
Dorina



anuschka
30-8-2008
 Meld misbruik10-6-2008 10:32:33

Zoals al mijn voorgangers zeggen!

GA Julien!



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik10-6-2008 10:38:45

ik doe mee om zeker te zijn ;-)

dag Julien! (al had je soms ook wel goede ideeën) en blijf nu alstublieft langer dan een paar weken weg.



Marijke
2-8-2008
 Meld misbruik10-6-2008 12:02:02

OK alle beetjes helpen en voor het geval hij niet tot 10 zou kunnen tellen....
"Beste Julien",
het is genoeg geweest! Jij hebt je eigen mening, maar aanvaard voor eens en voor altijd dat alle mensen verschillend zijn en andere meningen kunnen hebben. Leer respect hebben voor andermans mening. Goede raad geven is goed, maar je doet dit niet door middel van afbrekende kritiek. Laat iedereen in zijn eigen waarde.
Saluut!



Marie
13-6-2009
 Meld misbruik10-6-2008 13:03:48

Oei,
ik ga me hier niet populair maken,
maar... ik vind dat er soms toch wel bruikbare tips van Julien komen.
Over directe aanvallen of botte opmerkingen kan ik overlezen, ik haal er de voor mij nuttige tips uit.

Misschien moeten we het allemaal wat relativeren. 't Is maar internet, he.

Hopelijk komen jullie er uit en kunnen jullie allemaal wat water bij de wijn doen?

Groetjes!



Stefanie

 Meld misbruik10-6-2008 14:29:24

gooddbyyee julien!!



Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik10-6-2008 15:51:56

Hey,

Tot nu toe negeerde ik deze persoon, maar denk je nu echt dat hij niet meer terug komt? Wacht maar, morgen zal het Jean - Louis zijn, overmorgen Hugo en volgende week Jean - Marie.

Zo'n mensen geven niet op.

Groeten,

Gerlinde



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik10-6-2008 17:14:53

Hallo,

ik vrees dat Gerlinde gelijk heeft. Het is inderdaad vervelend dat zo iemand steeds ergens zijn haak wil in slaan maar ik denk ook niet dat die het zomaar opgeeft. dat zijn zo van die mensen die ook onder andere namen reageren enz. Ik denk niet dat die zomaar stoppen want ergens, raar maar waar, is dit forum en zo reageren hun leven. Het is volgens mij ook een manier van aandacht zoeken. Het beste is volgens mij gewoon zoveel mogelijk negeren,daar kan je zulke mensen het minst plezier mee doen. Geniet nog van jullie voorbereidingen en grote dag.

Groetjes



Kim
28-3-2009
 Meld misbruik10-6-2008 17:33:45

Hoi allemaal

Denk dat het inderdaad goed is dat we voortaan Julien of Freddy of .... gewoon negeren. Schrijft hij iets op dit forum, positief of negatief, gewoon doen of het er niet is. Doe ik ook. Want negatieve aandacht is natuurlijk ook aandacht!
Dus we zijn al zeker aan tien, Julien!
Groetjes
Kim



WANDA
27-6-2008
 Meld misbruik10-6-2008 17:35:55

Bey Bey Julien;-)



Elke
7-7-2007
 Meld misbruik10-6-2008 19:12:37

Beste trouwers

Laat je niet op de kast jagen. We moeten als gaan staken voor de koopkracht in Belgie!! Den Julien aka Freddy is DE weldoener die ons den achterlijke en boertige Belg een beetje manieren wil leren!! (voor Julien: dit is duidelijk sarcastisch bedoeld)Is het geen goed idee om allemaal onze trouwpartijen in Bokrijk te organiseren, wij het arme arbeidersvolk zonder manieren....???

Is er geen site voor stinkend rijk volk dat alleen maar aan het uitzicht van een feest denkt en niet aan het GEVOEL waar hij zijn ei kwijt kan???

Een arme boerinneke
El



wendy
27-9-2008
 Meld misbruik10-6-2008 21:08:28

tja....hij had het over etiquette zeker? op onze uitnodiging staat een dresscode: foute kledij!!!
allemaal welkom op ons boerenhuwelijk. jij ook julien! je kan er nog iets van opsteken! misschien heb je dan voor de eerste keer plezier en ga je beseffen dat niet alles altijd stijf en saai moet zijn!
groetjes wendy
27/09/08



Heidi
2-8-2008
 Meld misbruik10-6-2008 23:10:54

Hallo bruidjes,

Laat u gewoon ni opjagen door zo een onozel ventje.Laat hem voor wat hij is die weet nu eenmaal ni beter.
Gewoon niet op reageren en zeker niks van aantrekken.HIJ IS NU EENMAAL NI SLIMMER.



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik11-6-2008 9:25:20

Maar soms is het gewoon leuk er eens op te reageren.
En vorige keer heeft het toch een paar weken geholpen.
En tot nu toe komt hij onder dezelfde naam terug, naar het schijnt al een paar jaar.
en zijn manier van schrijven, herken je toch dadelijk.

Fijne uitlaatklep tijdens de stressvolle periode ;-)

Groetjes
Heidi
13/09/2008



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik11-6-2008 10:04:27

Hey bruidjes,

ik ben ondertussen 649 dagen getrouwd en ook toen ik nog in volle voorbereiding van mijn dag was, ergerde ik mij al heel erg aan de ongepaste opmerkingen van Julien. Ik ben blij dat er eindelijk eens 'en masse' op gereageerd wordt!

De tijd dat huwelijken georganiseerd werden voor de schone schijn en 'omdat het zo hoorde' is voorbij. Meer en meer wordt de grote dag op maat van het bruidspaar gemaakt, eenheidsworst is niet meer van deze tijd. Het is onze dag, op onze manier!

Groetjes,
Lieve



betsy
6-6-2008
 Meld misbruik11-6-2008 12:24:12

hoi dames en bruidjes in spé,

hartelijk bedankt voor jullie reacties...
voor mij was de emmer vol wat betreft JULIEN...
hopelijk begrijpt hij nu de boodschap... en laat hij ieder z'n ding...

heel veel plezier verder met jullie voorbereidingen en huwelijk...

Betsy
reeds 5 dagen gehuwd ;-)



Patsy
17-5-2008
 Meld misbruik11-6-2008 12:48:26

Ik zal ook maar mee doen zekers?!

Hihi wat is met dat allemaal..
Even geen tijd gehad om up to date te blijven met het forum, daar ik moest wennen aan het getrouwde leven ..(huwelijksreis en strijken haha)
Ik heb gisteren mijn schade in gehaald op het forum en ja .. julienke..
Er zijn toch wel dingen geschreven die niet bepaald door de beugel kunnen!
Is er dan niemand van het forum zelf die zo'n mensen kunnen blokkeren??
Wij zijn ook net getrouwd en ik kan mij niet voorstellen dat ik tijdens mijn voorbereidingen even kalm zou gebleven zijn als andere dames onder ons bij het krijgen van zulke opmerkingen!

Iedereen trouwt op zijn manier ..
groot of klein feest .. chic buffet of barbie.. in de wei in een tent of een à la carte feestzaal met alles er op en er aan..
Maakt niet uit wie wat betaald!

Zoals mijn voorgangers reeds zeiden hier ..
Wij als koppel hebben de touwtjes in hadden en beslissen zelf wat we willen!

DUs julien.. als je nog meer bridezilla's op je dak wil krijgen .. doe zo ver ..
Ik zou eerder kiezen voor het hazepad !

Groetjes,

Ex-Bridezilla Patsy
170508



sandra
22-9-2007
 Meld misbruik11-6-2008 14:36:13

nu moeten jullie me niet neerschieten... maar ik heb totaal geen problemen met Julien hoor.
inderdaad, hij reageert wel eens een beetje grof... maar hij geeft ook wel vaak gewoon tips die we wel kunnen gebruiken, ook al is de manier waarop niet even netjes.
als het jullie niet aanstaat, die manier waarop, probeer hier dan gewoon over te lezen ipv jullie zo op te jagen. probeer de tips uit zijn berichten te halen en de manier waarop te negeren!
Julien mag van mij dus gerust blijven!!



wendy
27-9-2008
 Meld misbruik11-6-2008 16:37:40

sandra....je weet blijkbaar niet waar het over gaat é!
hij geeft tips ja das waar maar hij geeft meer commentaar dan goed voor hem is en is onbeschoft tegen iedereen! mensen blijven dit niet pikken hoor!



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik12-6-2008 5:02:57

aub vertrekken julien en snel

en vooral om NOOIT meer terug te komen aub


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...