Terug naar overzicht
op het huwelijk van een nicht kwamen volg vragen aan bod:wat vind je van het trouwkleedwat vond je van het etenspeelt de dj goed?wanneer zal de bruid zwanger zijnhoe vind je de avonden nog een resem andre vragen...grts cindy 12/09/08http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl
hey wat leuk zo een praatpaal. jammer genoeg was die niet meer vrij voor ons huwelijk. je kan ze een liedje laten zingen. maar ik denk dat ze ook wel vol krijgen gebabbeld zonder vraagjes. als ze eenmaal goed op dreef zijn.veel plezier er van en een fijn huwelijksdag hédoei
Hey StefanieDit zou je ook nog kunnen vragenVanwaar kennen jullie de bruid of bruidegomWelk restaurantje raden jullie aanWat was jullie mooiste reisWat is jullie geheim tot succestips oom een goede huwelijksnacht te beleventips om een goed huwelijkfleven te hebben...groetjes ELine05/09/2008
Hallo,Bij ons stonden er grote heliumballonnen met just married op in de inkomhal naast de praatpaal.. en geloof mij ..tegen het eind van de avond had iedereen met een piepstemmeke tegen die paal staan lullen !! Het resultaat is nog even afwachten, maar denk dat het wel grappig moet zijn! Jammer voor mijn ballonnen .. die hebben de praatpaal dus niet overleefd!Patsy170508