Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vlinders

  9-6-2008 19:34:30
hoi medebruidjes ,

wij trouwen 11juli 2009 .
wij zijn op zoek naar vlinders of andere ideeeën .
ik zou het wel tof vinden om bij het buitenkomen van de kerk zo een pak vlinders vrij te laten . is eens wat anders of 2duiven want ik heb daar wel schrik van .
wie heeft daar ervaring mee ?

vele groetjes nikita

nikita
11-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1412


Els
4-7-2009
 Meld misbruik9-6-2008 20:21:29

hey!

Wij trouwen ook in juli 2009. Ik zie dat je ook al aan het denken bent en op zoek gaat naar ideetjes. Mag ik even vragen welke zaken je nu al aan het regelen bent...buiten dan het vastzetten van fotograaf, vervoer,zaal,...

alvast dank



els
28-6-2008
 Meld misbruik9-6-2008 20:49:00

Hey,
Leuk idee die vlinders , maar ik vrees dat dit wettelijk verboden is. Vlinders zijn beschermde diersoorten.
Groetjes



Wendy
2-8-2008
 Meld misbruik9-6-2008 22:21:37

Onze eerste lezing is het prentenboek 1 miljoen vlinders. Heeel mooi



nikita
11-7-2009
 Meld misbruik9-6-2008 22:21:58

hoi , leuk iemand tegen te komen die ook al aan het plannen is.
wij hebben enkel al onze zaal vastgezet (cofar in roeselare) en we hebben ook al een cameraman . nu begonnen aan de zoektocht naar een fotograaf .

hebben jullie al veel geregeld ?

groetjes nikita



Linsey
11-7-2009
 Meld misbruik10-6-2008 18:59:10

Leuk idee,
Wij trouwen ook op 11 juli 2009. Onze zaal is De Visscherie (Oostrozebeke), we hebben al vervoer, ceremoniemeester, cameraman en fotograaf, dj ligt ook reeds vast.



shirley
12-7-2008
 Meld misbruik10-6-2008 19:51:55

hoi,
wij geven ieder kindje dat buiten aan de kerk staat een rode hartjesballon en wijzelf hebben 9 witte balonnen voor de overledenen die ons feest niet meer kunnen meemaken
we zullen die dan allemaal tesamen oplaten
we hebben er ook een kaartje aangehangen waarop de bedoeling staat van die ballon
ik heb ooit eens gehoord dat als jullie vlinders in jullie handen loslaten dat die dan daarvan doodgaan is een bettje jammer hé
shirley
12/07/2008



valentine
27-6-2008
 Meld misbruik10-6-2008 22:17:49

Hallo

Ik vermoed dat ik dit hier al eens las toen ik net begon met mijn voorbereiding in december. Ik denk dan ook dat het klopt dat vlinders beschermde diersoort is en dit niet meer mag. 't Zal wel weer iets met GAIA te maken hebben.
Wij hebben een tekst over een ballonwedstrijd die ons bruidsmeisje voorleest. Na de mis krijgt iedereen van de suite na hun foto een witte ballon. Deze worden losgelaten ter nagedachtenis van de overledenen om ze even dichtbij te brengen. De ballonnen vormen eerst 2 boompjes ter versiering van de kerk.

Groetjes



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik12-6-2008 13:13:48

geloof me als ik zeg dat het NIET te vinden is...

ik heb er uren en uren naar gezocht. er was een bedrijf maar die zijn er mee gestopt.

verder kan je ze zelf kweken... maar of dat nu zo handig is????




nikita
11-7-2009
 Meld misbruik12-6-2008 19:12:24

hoi linsey

Hoe tof de visscherie en cofar zijn van de zelfde uitbaters . Wij zijn enkele weken geleden gaan eten naar cofar en was zeer lekker en verzorgd.

Is een dag om naar uit te kijken , 11juli!!!

Voor mijn vlinders zal ik inderdaad een andere oplossing moeten zoeken , maar we hebben nog wat tijd

vriendelijke groeten nikita



vanessa
1-1-2008
 Meld misbruik23-6-2008 17:02:25

Hallo,

Wij trouwen op 20/7 en wij laten vlinders los. Dat doen we om onze overleden ouders te herdenken en voor goed geluk.

Ik heb er 50 besteld, en ben dit weekend een mandje gaan halen om ze los te laten. Dat vond ik in casa. Het sluit wel niet, maar we doen er een grote strik rond.

Ik wil even benadrukken dat het hier niet gaat om beschermde vlindersoort, maar zo'n bruin vlindertje die je in onze regio's vaak tegenkomt! Ze worden 1 week voor het huwelijk als cocons geleverd en komen enkele dagen ervoor uit.
Ik ben heel erg benieuwd hoe dat zal gaan, ik kijk er erg naar uit!



nikita
11-7-2009
 Meld misbruik23-6-2008 19:05:13

hoi vanessa ,

wij willen om die zelfde reden vlindetjes losslaten .
mijn mama is al bijna 6jaar gestorven en men schoonvader vorig jaar .
zou ik het adres of telefoonnummer kunnen verkrijgen waar je die bestelt aub
alvast bedankt vele

groeten nikita



vanessa
1-1-2008
 Meld misbruik23-6-2008 20:33:29

Bij ons zelfde situatie...

ik heb besteld bij www.jba-nature.com . Die zitten in frankrijk. Het is niet goedkoop, ik betaal 450 voor 50 vlinders.

Als je besteld, kan je mijn naam dan vermelden (Vanessa Bruyndoncx), misschien krijg ik wel wat korting, en aan deze prijzen is dat handig meegenomen ;o)



evelyn
10-7-2010
 Meld misbruik13-8-2009 10:36:18

hallo,
ik heb via de website van vlinderstichting gezien dat je vlindereitjes kan bestellen voor weinig geld. Je moet dan wel nog 4 weken wachten tot ze uitkomen ...

http://www.vlinderstichting.nl/index.asp?CatID=3&Su...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...