Terug naar overzicht
Wij betalen 150€ voor 4u.
wij betalen 125€ voor 3 uur (15€ erbij per extra uur)
Hey,Ook wij betalen 150 € voor 4 uur en 25 € per extra uur.groetjes,Jill
Wij betalen 350 euro. Te beginnen van 9u 's morgens tot 20.30u 's avonds.
misschien nog een tipje: vraag eens na in je feestzaal of zij zelf iemand voorzien. Bij ons is het zo dat onze ceremoniemeester enkel het huwelijk voor de kerk tot aan de feestzaal voor zijn rekening neem.Vanaf dan is er iemand van de feestzaal bij ons en die neemt dan de taken van de ceremoniemeester op zich. (zorgen dat we niet vergaan van den dorst, naar het toilet kunnen, het geld, wie wanneer wat waar moet zijn, enzo...) Kweet niet of dit altijd w gedaan maar het maakt toch een verschil hé. groetjes Tamara
Hallo, Wij betalen 100€ voor 4uur.... En het eerste gesprek is achter de rug en het verliep super we hebben het volste vertrouwen erin. Grts Sofie
Hallo,Wij betalen 360 euro van 's morgens tot einde receptie. We krijgen een draaiboek en advies bij de voorbereidingen. Kijk eens bij www.dreamevent.be groetjes
Hoi,Wij hebben 150€ betaald voor onze ceremoniemeester voor ongeveer 4 uur.Grts Vera
hey wij konden kiezen tussen 150 euro en 200 euro , hebben voor het laatste gekozen en blijven dan ook tot na de taart wij zijn van limburg en jullie ??
Hey,Wij hadden er geen en hebben dat eigenlijk helemaal niet gemist... We hadden wel een limo, waarvan de chauffeur alles in goede banen heeft geleid aan het gemeentehuis en dergelijke. En in de feestzaal was de eigenaar hoofdober, en die regelde daar alles. En ik moet zeggen, die heeft dat wonderlijk gedaan! Geld in enveloppen in de kluis gestoken, namenafroeping, cadeaus voor de ouders klaargezet en aangegeven, kwam altijd polsen of we nog vragen hadden, of er nog iets moest geregeld worden... Kortom, dat heeft gemaakt dat wij super op ons gemak waren! Moet er wel bij zeggen dat we niet voor de kerk zijn getrouwd, misschien maakt dat een verschil in planning. Maar wij hebben dus geen ceremoniemeester gemist, dus je moet misschien eerst eens nagaan of je het wel degelijk nodig vindt? 't Is maar een besparingstip ;)Groetjes,Tania38 dagen getrouwd
ook wij hebben geen ceremoniemeester maar wij trouwen ook niet voor de kerk.weet niet of dat daar iets mee te maken heeft.ik weet wel dat ik zo en zo de beste regelaar bij mij heb heel de dag...mijn moeder.ik weet zeker dat zij alles mee in goede banen zal leiden,ze zou het toch niet kunnen laten al moest ze.nee voor ons die extra kost bespaart en t zal zonder ook wel lukken.misschien met iets meer chaos en af en toe een vloek maar och zo kennen ze ons toch dus ...
wij betalen 150euro vanaf we hem nodig hebben en tot zolang we hem nodig hebben. Bij ons is hij er van 's middags totdat we bij feestzaal aankomen. Daan neemt idd de maître d' van feestzaal het over.