Terug naar overzicht
Hallo,wij trouwen ook nu zaterdag...heb zopas ook eens naar het weerbericht gekeken en idd tziet er niet zo goed uit!!Maar een weekje is nog veraf, dus tkan nog iets veranderen de voorspelling :-)positief blijven he!!
Wij trouwen ook zaterdag!Zo spijtig van het weer!!!Hopelijk komlt er nog een beetje verbetering :(groetjes
Hallo,Wij trouwen ook deze zaterdag.. tja, ik hoop gewoon dat het niet te veel gaat regenen. Je kan er toch niets aan veranderen... het zal hoe dan ook toch een mooie dag worden.groetjes
Hallo trouwersHet klinkt mss stom van me maar ik probeer altijd maar te denken dat onze trouw sowieso goed gaat zijn, omdat het gewoon mooi weer gaat zijn 'in ons hart' (klinkt supermelig, ik weet het..). Of het nu stormt of regent, zon met wolken, of superwarm.. die dag trouw ik met de beste man van de wereld en dàt gaat mij superblij maken. Zorg gewoon dat je een goede binnenlocatie hebt voor foto's! Als het een miezerige dag is, kruip ik persoonlijk liever ergens binnen voor foto's, dan zo van die trouwfoto's waar je met een paraplu kan staan zwaaien. Maar da's maar mijn idee.Geniet er van en probeer er boven te staan! Ik denk dat als het regent op je trouwdag en je heel de tijd maar staat uit te kijken naar een straaltje zon, dat een stukje van de feestvreugde wegneemt. Je kan er toch niks aan veranderen! Concentreer je op die knappe vent naast u! Groetjes
Hallo Eva,toen ik 2 weken geleden trouwde (31 mei 2008) gaven ze ook slecht weer.Die zaterdag was het bij ons inde kempen 23 graden,de zon scheen en het heeft niet geregend.Als ze alles zeggen op het weerbericht dan is het toch altijd juist.Laat vooral jouw dag niet verpesten door het weer want normaal doe je dit maar 1 keer.Geniet er zoveel mogelijk van en laat alles maar belopen het komt wel goed.Hopelijk hebben jullie zaterdag een schitterende dag ook ondanks het misschien slechte weer.Tussen jullie beiden zal de zon wel schijnen.Groetjes Ann,een gelukkige getrouwd vrouwtje.
hallo eva,slecht weer of niet....je moet het positief bekijken. het gaat zowiezo de mooiste dag zijn! wij zijn zaterdag naar een trouw geweest en het regende hier echt oude wijven. de bruid en bruidegom straalden alle 2 en lieten het niet aan hun hart komen. ik denk dat als de dag is aangebroken je het spijtig zal vinden dat de zon niet van de partij is maar dat je het evengoed een prachtige dag zal vinden.ik wens je veel succes en met of zonder zon een fantische dag toe.groetjes xxx
@ julien,wij werken niet met een ceremoniemeester. Waarom eigenlijk. Hij zal toch niet veel aan het weer kunnen veranderen he...hihi ;)groetjes
je kan voor weinig geld paraplu's vinden in de casa of blokker. Als je geen ceremoniemeester gebruikt. Kan je misschien rekenen op de hulp van een vriendelijk familielid?
Hoi Eva.Wij zijn getrouwd op 5 april. Het was toen al een hele tijd slecht weer, OOK op onze trouwdag. Regen! De hele dag! Maar we waren er, lang op voorhand, al van uit gegaan dat het slecht weer zou zijn. Grote paraplu's stonden klaar. En nee, niet van die mooie, toepasselijke paraplu's, maar van die exemplaren die je gratis krijgt, van ING enz. Wij hadden er een grote van Stella Artois, nog wel toepasselijk :-)Het gedruppel heeft allesbehalve een domper op de feestvreugde gezet. Was wel blij dat ik geen wit kleed had, waarmee ik over de Leuvense kasseien moest wandelen :-)Het weer is nu eenmaal het enige waar je geen vat op hebt.Voorzie wel een goede binnenlocatie voor je foto's!!
wij zijn getrouwd op 24 meize gaven 2 weken lang regen uit voor die dag.Wij hebben een stralende dag gehad !Er was een beetje wind , dat was allesS avonds laat is het beginnen regenen.Panikeer niet te vlug zou ik zeggen. In Belgie kunnen ze het weer toch niet zo lang op voorhand voorspellen. Ik deed ook niets anders dan naar weerberichten kijken en waarom ... ze waren toch verkeerd.Een gouden tip. Kijk misschien enkel de dag voor uw huwelijk naar het weerbericht.Dat kan misschien een beetje kloppengreetzVicky
17 mei zou een rotslechte dag worden... idd s' morgens regen tot en met. tot we naar het gemeentehuis gingen en toen is het gestopt!het was weliswaar frisjes, maar DROOG!Laat je niet teveel op stang jagen door weerberichten, want je moet het toch afwachtensucces!